صدى البلد:
2024-09-14@07:28:06 GMT

على الحصان.. رنا رئيس تخطف الأنظار بإطلالة بالأبيض

تاريخ النشر: 17th, October 2023 GMT

نشرت الفنانة رنا رئيس، عبر صفحتها الشخصية بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، صورًا جديدة لها.

 

 

وظهرت رنا رئيس من علي "الحصان"، مرتدية لوك كاجوال بالون الابيض أنيق وتركت شعرها الأسود منسدلا  علىكتفيها.

 

وكشفت الفنانة رنا رئيس عدد من التفاصيل الشخصية والفنية الخاصة بها بعد نجاحها فى عدد من الأعمال ولعل أخرهامسلسلى موضوع عائلى وأزمة منتصف العمر.

 


 

وقالت رنا رئيس فى لقاء مع الاعلامى معتز الدمرداش: الحمد لله كنت محظوظة جدا في المسلسلين دول والاتنين اتعرضوا ورا بعض على طول، وحظي إن أزمة منتصف العمر كان عليه جدال ونجح جدا، وكان دوري فيه مختلف جدا عن موضوع عائلي، فكان تحدي بالنسبالي إني طالعة من دور البنت الكيوت للبنت الغيورة على جوزها بشكل تاني خالصو حسيت إنها نقلة بعد العملين دول، وموضوع عائلي تحديدا بعتبره نقلة كبيرة ليا مع الجمهور، وأزمة منتصف العمر وموضوع عائلي 2 وسعولي عيلتي من ناحية الجمهور وخلوني أتشاف أكتر، وخلوا أمهات يشوفوني زي ولادهم ودي حاجة كبيرةأوي عندي.


 

وأما عن طموحاتها قالت رنا رئيس :إني أتجوز ده من طموحاتي وأحلامي، لكن نفسي أعمل حاجات وأدوار كتير،وأعمل حاجة أفيد بيها اللي حواليا.

وتحدثت رنا رئيس عن عائلتها قائلة : إحنا 9 إخوات، 6 ولاد و3 بنات، وعندي نوتة دايما كاتبة فيها الأسماء وإحناممشيين كل حاجة بالعدل، 3 إخوات من نفس الأم والأب، و3 من بابا وهو متوفي، و3 هما الـ step، وأنا ترتيبت بين الثلاثة في النص، الترتيب المهزأ اللي ملوش أي كلمة.

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: أزمة منتصف العمر الاعلامي معتز الدمرداش رنا رئيس رنا رئیس

إقرأ أيضاً:

عمرو سعد: الست القوية تقدر تشيل المسؤلية وتربي أولادها مش اللي تزعق لجوزها

كشف الفنان عمرو سعد، خلال استضافته في برنامج "بيت السعد" على قناة MBC1، عن رأيه في قوة شخصيته مقارنة بشخصية زوجته شيماء بعد سؤال وجهته له أبلة فاهيتا.

 

وقال عمرو سعد: "السؤال ده غبي أو ي ومبحبهوش"، لترد عليه أبلة فاهيتا: "شوف اتنرفز إزاي الراجل ميطقش يقول ان الست شخصيتها أقوي".

 

وتابع عمرو سعد حديثه قائلا: "كل واحد ليه شخصيته كلمة شخصيتك أقوي أضعف كلمة غلط"، ليعلق أحمد سعد علي حديث شقيقة قائلا: "عمرو شخصيته قوية وجامدة جدا مثل شخصيات زمان".

 

وأضاف عمرو سعد: "ده مش معناه ان الست اللي معاية مش كويسة لا دي قوية وتقدر تشيل مسؤلية وتشيل العيال دي قوة الست وليست قوتهت إنها تزعق للراجل" لتعلق أبلة فاهيتا علي حديثه: "قصدي مين قوة إحتماله اكتر؟، ليرد عمرو سعد "هي".

 

رد أحمد سعد على سؤال أبلة فاهيتا حول من يمتلك رؤية أوسع، قائلًا إن الرجل عادةً ما يكون لديه رؤية أوسع، بينما المرأة تركز بشكل أكبر على الحب، لذلك تري عندها الحب الأخير هو الأول الأخير بالنسبالها وهو ده الدنيا ومعانيها".

مقالات مشابهة

  • السياحة في أنفة.. لوحات طبيعية بالأبيض والأزرق
  • السعودية.. لقطة بين ماني وفيرمينو من مباراة النصر والأهلي تخطف الأنظار
  • إيوان يتألق بإطلالة ساحرة على البحر وتفاعل إيجابي من الجمهور عبر إنستجرام
  • تامر هجرس يتألق بإطلالة ساحرة وسط الطبيعة على إنستجرام
  • منة فضالي تثير حيرة الجمهور بالأبيض..هل تلمح للزواج؟ (صور)
  • صبا مبارك تخطف الأنظار بحفل افتتاح النسخة السادسة من مهرجان ملتقى ميدفست
  • بالصور – هكذا شاركت كاردي بي الجمهور لحظات ولادة ابنتها الثالثة
  • تايلور سويفت تخطف الأنظار بـ 3 إطلالات في حفل جوائز MTV
  • بوسي تخطف الأنظار بأحدث إطلالة لها على إنستجرام | صور
  • عمرو سعد: الست القوية تقدر تشيل المسؤلية وتربي أولادها مش اللي تزعق لجوزها