طلبت جوري بكر من متابعيها هعبر موقع الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام"، عدم الاحتفال بعيد ميلادها بسبب ما يحدث فى دولة فلسطين .

وقالت جوري بكر : بكرة عيد ميلادي واتمنى أن محدش يعملي منشن في الاستوري لصورة أو فيديو اشكركم من قلبي ، علشان بس محدش يزعل مني ولاسف مش حبة احتفل بيه السنة دي"

واستكملت جور ي بكر: للاسف احنا الفترة دي يادوب عايشين وبنشتغل وبناكل عيش وللاسف مفيش في ايد أي حد أي حاجة غير أنه قلوبنا معاكم".

تعرف على تطورات الحالة الصحية لـ محمد الشقنقيري بعد تعرضه لحادث سير|خاص ما تيجي نشوف الحلقة 4.. تهديد نبيل عيسى بفيديو جوري بكر ترزق بمولودها الاول :

 

رزقت الفنانة جوري بكر بمولودها الأول بعد عام تقريبا من زواجهم .

وكتبت جوري بكر عبر صفحتها على انستجرام :" الحمد لله ربنا رزقنا بطفل سليم معافى ".

 

نشرت جوري بكر عبر صفحتها الشخصية على موقع الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام ، رسالة الى جمهورها .

وقالت جوري بكر : خليكم مقتنعين دائما بأن مش كل اللي بتشوفوه حقيقي ومش كل اللي بنزله حقيقي ممكن ورا الصورة والضحكة اللي نزلت دي الكواليس بتاعتها كانت كلها كسرة وغضب وعياط وتعب نفسي وتعب جسدي وحاجات تانية كتيرة.

 

وتابعت رسالة جوري بكر : رسالتي اللي عايزة أوصلها مفيش حد بيحب يشارك الناس اللي بتتابعه اللي هي أصلا فيها اللي مكفيها حاجات سلبية بس لازم أديكم أمل في بكرا وأن ربنا بيعوض لأن ربنا مش بيحب الحاجات الوحشة ادعوا لبعض وأتمنوا الخير لبعض متعرفوش ربنا خد إيه مني أو من غيري عشان يكرمني بأي حاجة تانية في حياتي.

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: جوري بكر الفنانة جوري بكر دولة فلسطين محمد الشقنقيري ما تيجي نشوف جوری بکر

إقرأ أيضاً:

أشرف زكي عن دخول البلوجر التمثيل: "شوفلكم شغلانة تانية وأبعدوا عننا"

صرّح الدكتور أشرف زكي، نقيب المهن التمثيلية، برفضه لمشاركة البلوجرز وتيك توكرز في الأعمال الفنية، وأوضح أن التمثيل يجب أن يعتمد على الموهبة، مشيرًا إلى وجود علامات محددة تدل على هذه الموهبة، وذلك خلال مداخلة هاتفية مع الإعلامية نهال طايل في برنامج "تفاصيل" الذي يُعرض على قناة "صدى البلد 2".

 

واضاف: "لو في أي موهبة حقيقية بنرحب بيها، لكن لو بلوجر أو غيره والناس تقوله يالا نمثل لأ مش كده.. التمثيل مش مهنة من لا مهنة له، شوفلكم شغلانة تانية وأبعدوا عننا.. إحنا اللي فينا مكفينا والعيب مش عليهم".

 

أشار أشرف زكي إلى أن المشكلة الرئيسية في إشراك البلوجرز في الأعمال الفنية تكمن في أن بعض الشركات المنتجة والمنتجين يسعون خلفهم لتحقيق الشهرة والترويج للأعمال من خلال صفحاتهم على وسائل التواصل الاجتماعي.

 

وتابع: "أي حد هيشتغل من غير تصريح من النقابة دون موافقة، تصل الغرامة لمليون جنيه، أي حد عاوز يمثل من التيك توكر لازم يتقدم بتصريح من النقابة لو بتتوافر فيه الشروط بنديه موافقة، لكن الموضة بتاعت البلوجر أنا رافضها شكلًا وموضوعًا ومش هسمح بيها، ممكن يستنوا لما أمشي ومدتي تخلص ويعلموا اللي هما عاوزينه".

مقالات مشابهة

  • قرار جديد من المحكمة بشأن دعوى تخصيص يوم لـ الاحتفال بعيد الأب
  • تحتفل بعيد ميلادها 102 عبر القفز المظلي!
  • اليوم.. الحكم في دعوى تخصيص يوم لـ الاحتفال بعيد الأب
  • أشرف زكي عن دخول البلوجر التمثيل: "شوفلكم شغلانة تانية وأبعدوا عننا"
  • رانيا فريد شوقي تواصل تصدرها الترند .. تعرف على السبب
  • خالد منتصر: «أنا بتصرف بعفوية مع ربنا.. وبكلمه دائما»
  • سر غضب أشرف زكي على الهواء.. المنتجين السبب بيجروا وراهم
  • ما السبب وراء تصدر أمينة رزق للتريند؟.. تعرف على التفاصيل
  • راقصة مصرية تهدد داعية إسلامي بفضحه
  • لهذا السبب... مدحت تيخا يثير الجدل