انتصار: "في نقاد مرتشيين وفي مذيعات مش دارسة بتطلع تتكلم في طب نفسي"..كشفت النجمة انتصار عن حقيقة معرفتها بمقلب رامز جلال أثناء حلولها في ضيافتها خلال الموسم الرمضاني، وأوضحت انتصار رأيها في بعض النقاد، وذلك أثناء لقائها مع الإعلامي تامر شلتوت، في برنامج In Deep في العمق، المذاع عبر قناته الرسمية بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب.

 

وقالت انتصار عن حقيقة معرفتها بمقلب رامز جلال: "مكنتش عارفة اني رايحة لرامز، ونزل عليا كريزة ضحك في الحلقة لما رعفت المقلب، وتشبثت بـ هشتاج فاتنة الشرق كمل معايا، هتشبث بيه وهبقا انتصار فاتنة الشرق، كمان في واحد قالي واحد قالي انتي هيلكوبتر مصر، دي زي باشا مصر كدة، بس فاتنة الشرق أحلى".

انتصار: “في نقاد مرتشيين وفي مذيعات مش دارسة بتطلع تتكلم في طب نفسي” انتصار: "في نقاد مرتشيين وفي مذيعات مش دارسة بتطلع تتكلم في طب نفسي"


وأوضحت انتصار رأيها في بعض النقاد مؤكدة أنها لا تقوم بمعاتبتهم: "في نقاد معروفين أنهم مرتشين وممولين، وفي منهم ناس بتتمادي في الغلط، أنا بشوفهم بيتمادوا لكن مبكلمهمش ولا أعاتبهم عشان مبيقاش في صداقة بينا".

انتصار تهاجم بعض المذيعات: "اتكلموا في حاجة تعرفوها والعيب على اللي عمل ليكم برامج"

وتابعت انتصار حديثها مع تامر شلتوت، موضحة سبب استيائها من بعض المذيعات قائلة: "في ناس موجهة بتقدم حاجات موجهة، مذيعين طالعة من غير CV، في مذيعة طالعة تتكلم في طب النفسي وعن المشاكل الاجتماعية، أنتِ دراسة أي في علم النفس عشان تتكلمي في المشاكل، اتكلمي في حاجة تعرفيها".

انتصار: “في نقاد مرتشيين وفي مذيعات مش دارسة بتطلع تتكلم في طب نفسي”

واكملت انتصار حديثها عن بعض المذيعات قائلة: "دول ممكن يترفع عليهم قضايا لأنهم بيأذوا المجتمع، العيب على اللي عمل لهم البرامج، مش عليهم، واللي مش بيحبني في البرامج ميتفرجش عليا تاني".


انتصار تروي موقف تعرضت لها من أحد الشباب انتصار: "المروجين للسنجلة ضد الستات.. وضحكوا علينا وقالوا اشتغلوا وخدنا مكان الرجالة" "احنا بنتقاضي أجر مقابل اللي بنقوله"..تعليق ناري من انتصار بشأن دعمها لمشاهدة الأفلام الإباحية انتصار: "الإعلام سايب المخترعين والعلماء وماسكين في اللي بيطبخوا على النت"


وكشفت انتصار عن موقف معاكسة تعرضت لها قائلة: "حد قالي إنتِ كبرتي ولسة حلوة، قلت له البضاعة بتبان بعد الحمل والرضاعة، أنا بحب ابتسامتي والنغزتيني اللي عندي جدًا".

وروت انتصار موقف تعرضت لها من أحد المعجبين قائلة "في معجب بعت لي شتيمة وصور على الواتساب، فأخذت إجراء قانوني ضده، وقدمت شكوى بمباحث الإنترنت، لأن إحنا مش هنعيش العمر كله نعمل بلوك".

وتابعت انتصار: "عنده 27 سنة، وسجنته ومقابلتش أهله، اللي قده معاهم عيال، فمش ذنبي إنه مش متجوز، ولا إن أهله مش مربينه، ممكن أتنازل عن بلاغي ضده عشان أحبس واحد تاني، إحنا أهالينا تعبوا معانا وربونا، فطلعنا منضبطين".

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: إنتصار تعلق انتصار اخبار انتصار

إقرأ أيضاً:

أكسيوس: تفجيرات "بيجر" حزب الله اختراق نفسي للميلشيا

قال مصدر إسرائيلي مطلع، إن إسرائيل وافقت على عملية تفجير أجهزة الاتصال اللاسلكي "بيجر" عناصر حزب الله اللبناني، خلال اجتماعات أمنية مع رئيس الوزراء بنيامين نتانياهو، وكبار أعضاء حكومته، ورؤساء الأجهزة الأمنية في وقت سابق من هذا الأسبوع.

وأكد مسؤولون إسرائيليون أن نتانياهو ووزير الدفاع الإسرائيلي يوآف غالانت أمضيا، الثلاثاء، ساعات في مركز قيادة الجيش الإسرائيلي في تل أبيب.
وقال المسؤولون إن التفجير قد يسبب تصعيداً كبيراً مع حزب الل، مشيرين إلى أن الجيش يتأهب لرد محتمل من الحزب، حسب "أكسيوس".

#لبنان يندد بالهجوم السيبراني الإسرائيلي ويجهز شكوى إلى مجلس الأمنhttps://t.co/Ol63kMlxsS

— 24.ae (@20fourMedia) September 17, 2024 وأشار المسؤولون إلى أن قرار تحديث أهداف الحرب الذي اتخذته حكومة نتانياهو الثلاثاء، كان يهدف إلى الإشارة إلى أن إسرائيل ستحول اهتمامها من غزة إلى الجبهة اللبنانية.
ونقل الموقع عن مصدر آخر لم يسمه، أن إسرائيل نفذت العملية لنقل قتالها ضد حزب الله إلى مرحلة جديدة، مع محاولة منع تحول التصعيد إلى مستوى حرب شاملة. 
وأكد المصدر أن "العملية الإسرائيلية هدفت إلى تقويض ثقة حزب الله وزرع شعور في صفوف الميليشيا بأنها مخترقة بالكامل من أجهزة الاستخبارات الإسرائيلية".



مقالات مشابهة

  • حكم مقولة: "اللي يحتاجه البيت يحرم على الجامع"
  • أحمد الفيشاوي: كرهت نفسي بسبب الفشل
  • ‎نجم الأرجنتين يخضع لتقييم نفسي في تحقيق بتهمة اغتصاب
  • تامر حسني عن فيلم بحبك:من أكتر أفلامي اللي بحبها ومبسوط أنه تأليفي وإخراجي
  • أكسيوس: تفجيرات "بيجر" حزب الله اختراق نفسي للميلشيا
  • بعد وفاتها.. من هي سمية إبراهيم أشهر مذيعات إذاعة القرآن الكريم؟
  • فرنجية: الضربة اللي ما بتكسرك بتقوّيك
  • موعد ومكان جنازة سمية إبراهيم أشهر مذيعات إذاعة القرآن الكريم
  • وفاة سمية إبراهيم.. أشهر مذيعات إذاعة القرآن الكريم
  • عادل عصام الدين: يظل الهلال هو الهلال اللي يخوف ولا يزال متقدم ع الاتحاد .. فيديو