فتاة انغرست في طريق المتعة الحرام وراء سيدة تدعى هنادي قوادة شهيرة ومحترفة في الأعمال المنافية للآداب، كانت تحضر الزبائن من راغبي المتعة الحرام لإقامة علاقات محرمة مع الفتيات مقابل مبالغ مادية متفاوتة، حيث كانت تتقاضي من راغبي المتعة 3 آلاف جنيها وتعطي منهم للفتاة 500 جنيها وفي حالة رضاها عن الفتاة كانت تعطي لها 1000 جنيه.

روح صوّرها عريانة عشان نفضحها وأخلّص ابني من جوازها| شيطان فاطمة دمّرها صوّرنا في غرف نومنا| فتاة تفضح تصرفات عنتيل المقطم أمام النيابة أنا بتكسف .. شاهيناز تطلب الخلع: عايزني طول اليوم بدون ملابس كانوا بيعدلوا هدومهم.. نجلاء تطلب الخلع: شوفته بعيني في الأسانسير فتاة تروى قصتها مع المتعة الحرام

فتاة فضحت جريمة هنادي قوادة بولاق، التي تعرفت عليها وقامت بدفعها إلى طريق العلاقات غير الشرعية، فقد كانت تحضر لها الزبائن من راغبي المتعة الحرام وتحضر الفتيات إلى منزلها في المريوطية بمنطقة فيصل لتجهيزهم لراغبي المتعة الحرام بنطاق محافظة الجيزة، فكانت تضع لهم المكياج ثم ترسلهم إلى الزبائن.

وقالت الفتاة ضحية هنادي قوادة المتعة الحرام، في أقوالها أمام النيابة العامة، أنا والدي ووالدتي انفصلوا  وأنا عيلة صغيرة، تقريبا كان عمري ساعتها 5 سنين، وحاليا أنا عايشة مع أبويا، وطبعا هو فاكرني شغالة في محل ومايعرفش حاجة عن أني بمارس علاقات محرمة مع الرجال مقابل أني أخد فلوس.

وشرحت الفتاة ضحية قوادة المريوطية، اتعرفت على هنادي وكانت بتتصل بيا أروح لها بيتها في المريوطية وتحطلي ميك آب وبعد ما تراجع شكلي وملابسي تبعتني أروح للزبائن بتاعتها، واللي أعرفه أن كان في بنت تانية بتروح معايا بيت هنادي وبعدين كل واحدة فينا تروح مكان غير التانية.

وتابعت الفتاة ضحية هنادي قوادة المريوطية، كانت بتاخد من الزبون 3 آلاف جنيه وتديني منهم 500 جنيه، ويوم ما ترضى عني كانت بتديني 1000 جنيه وتقولي أفرحي يابت وخدي دول، وانا كنت باخد منها الفلوس واستنى أنها تكلمني مرة تانية، وفضلت على الحال ده فترة كبيرة شغالة مع هنادي عشان 500 أو 1000 جنيه في الليلة.

المتعة الحرام.."هنادي هي اللي كانت بتجيب لنا الزبائن عشان نعمل معاهم علاقة محرمة مقابل فلوس كتير، وهي اللي كانت بتحاسبهم و بعد ما نخلص تدينا الفلوس"، تلك كانت بداية أقوال إحدى ضحايا هنادي قوادة المتعة الحرام في منطقة بولاق الدكرور فى الجيزة.

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: قوادة فتاة الجيزة أخبار الحوادث المتعة الحرام هنادي المتعة الحرام

إقرأ أيضاً:

شاهد بالصورة والفيديو.. العروس ظهرت متوشحة بالأموال فئة 1000 جنيه.. دعامي ودعامية يقيمون حفل زواجهم بأحد المنازل بحي جبرة بالخرطوم وساخرون: (ربنا يرزقكم الدانة الصالحة)

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي بالسودان مقطع فيديو حظي بتفاعل كبير بعد تناقله عبر السوشيال ميديا.

وبحسب ما شاهد محرر موقع النيلين فقد أظهر المقطع عروس سودانية متوشحة بأموال فئة 1000 جنيه وتتلقى التبريكات من أهلها والمعازيم بمناسبة زواجها.

وذكر ناشرو المقطع أن العريس جندي بقوات الدعم السريع, وتمت مراسم الزواج بأحد المنازل بحي جبرة الشهير بالعاصمة الخرطوم.

ووفقاً لمتابعات محرر موقع النيلين لتعليقات الجمهور فإن السخرية كانت حاضرة في التعليقات, حيث كتب المتابعين: (ربنا يرزقكم الدانة الصالحة).

محمد عثمان _ الخرطوم

النيلين

إنضم لقناة النيلين على واتساب

مقالات مشابهة

  • دب يقتل فتاة أثناء التنزه في رومانيا
  • إحالة مخرج شهير للمحاكمة بتهمة ابتزاز فتاة بصور “خادشة”
  • مصر.. مخرج شهير يصور فتاة ويبتزها
  • التحقيقات تكشف ملابسات انتحار فتاة أسفل عجلات قطار مترو الأنفاق
  • فتاة تطبخ وجبة غداء كاملة لعامل شاهدته يعمل وحده في الشارع .. فيديو
  • واشنطن تكشف شبكة روسية وراء 1000 حساب وهمي على منصة "إكس" تروج لموسكو
  • فتاة قضت اختناقا جراء حريق في محل للالبسة وسط السوق التجاري بالنبطية
  • لغز الفتاة البيضاء بأقفاص بيع الحيوانات في سوق الجمعة
  • منتجات الدفع الالكتروني المتطورة تعزز ثقة الجمهور
  • شاهد بالصورة والفيديو.. العروس ظهرت متوشحة بالأموال فئة 1000 جنيه.. دعامي ودعامية يقيمون حفل زواجهم بأحد المنازل بحي جبرة بالخرطوم وساخرون: (ربنا يرزقكم الدانة الصالحة)