ظهرت أسما شريف منير، في حفل افتتاح مهرجان القاهرة للدراما فى دورته الثانية بالعلمين بحلاقة شعر كاملة، ولوك مختلف جعلت حولها انتقادات واسعة من الجمهورن وجدلا كبيرا، وتصدرت التريند في الساعات القليلة الماضية.

وحرصت أسما شريف منير على حلاقة شعرها كاملا مع الظهور بفستان مكشوف الكتف والساق ومنطقة البطن، مما لفتت الأنظار حول إطلالتها، وهذا الأمر جعل والدها الفنان القدير شريف منير للتدخل والتعليق وتوجيه رسالة للجمهور، لكي يبتعدون عن التعليقات السلبية الموجة لابنته.

رسالة نارية من شريف منير للجمهور 

وعبر فيديو تم نشره للفنان شريف منير عبر حسابه على إنستجرام، شارك جمهوره وهو يتناول وجبة السمك المفضله لديه مع الأرز الابيض، قائلا «إيه الدوشة اللي إنتو عاملينها دي وإيه الضجة اللي إنتو عاملينها دي، كل ده عشان بنتي قصت شعرها قدام الكاميرا إيه الغلط اللي هي عملته.. تصرف عادي جدًا مفيهوش أي حاجة».

ووجة للجمهور رسالة مفاداها: «إوعوا تفتكروا إني هاجي على بنتي عشان خاطر أكسب رضاكم.. دي بنتي اللي ماليش غيرها وبحبها».

واستكمل قائلا: «بالمناسبة اللوك اللي عملته عاجبني وأنا مبسوط منها أوي، واللي بيقول ان بنتي مش متربية، لا أنا بنتي متربية كويس جدًا بس هي بتتصرف باللي هي حاسة بيه، المهم إنها متكونش بتأذي حد».

وأضاف: «قبل ما تتكلموا بصوا على نفسكو واتفرجوا على عيلتكو وعلى إخواتكو وعلى الناس اللي حواليكو قبل ما تنتقدوا وتغلطوا وتقولوا متربتش.. لا بقى أنا بنتي متربية كويس جدًا».

وأضاف قائلا: «اللي حصل من بنتي مش غلط ومش عيب هي مغلطتش في حد فيكو ومغلطتش في نفسها وبعدين بنتي عندها 36 سنة وأم وعندها بنوتة ومسئولة عن نفسها».

وأختتم: «أنا أب مسئول إني أحميها وهي حرة في تصرفاتها، أسما أنتي شكلك زي القمر وشكلك حلو جدًا وخدتي التريند برافو عليكي، متسمعيش كلام حد ومتهتميش بكلام حد وأنا مش مهتم بالكلام اللي بيتقال عليا ولا عليها المهم إننا مش بنضر حد، سلام عليكم».

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: شريف منير أسماء شريف منير إنستجرام أسما شريف منير شریف منیر

إقرأ أيضاً:

محافظ أسيوط: حديقة الفردوس مفتوحة للجمهور وتقدم خدماتها للزوار

 

 

 

 


قال اللواء هشام أبوالنصر محافظ أسيوط إنه حديقة الفردوس التابعة لحي شرق مدينة أسيوط مفتوحة يوميًا لاستقبال الزوار، وتقدم كافة خدماتها للجمهور مع توفير جميع وسائل الترفيه للاستمتاع بالجلوس فيها


وأوضح محافظ أسيوط إنه تم وضع خطة طموحة لتطوير حديقة الفردوس قريبًا لتقديم خدمات أكثر تميزًا للمواطنين خاصة وأنها تقع في مكان مميز جدًا على ضفاف النيل النيل ما يجعلها أكثر جذبا للمواطنين ومتنفسًا طبيعيًا لهم


وأشار المحافظ إلى أن حديقة الفردوس مفتوحة في الفترة الحالية وتقدم كافة الأنشطة والفعاليات للجمهور للاستمتاع بها لافتًا إلى أن المحافظة لا تألوا جهدًا في سبيل إعادة التطوير والعناية بالحدائق على مستوى جميع المراكز والأحياء حيث يجري أيضَا تطوير حديقة الايمان بحي غرب مدينة أسيوط وفتحها للجمهور أيضا كمتنفسًا لهم لما يمثله ذلك من تحسين للبيئة، إلى جانب إضافة المظهر الجمالي والحضاري لها

مقالات مشابهة

  • محافظ أسيوط: حديقة الفردوس مفتوحة للجمهور وتقدم خدماتها للزوار
  • خاص 24.. مصدر يكشف تطورات حالة محمد منير الصحية
  • مها أحمد: 75% من نجوم مصر في السعودية.. «كويس ليهم ووحش لي؟»
  • أحمد سعد يُعيد ذكريات محمد رمضان الحزينة في قمرة الطائرة
  • ظهور خاص لـ أحمد سعد مع ابنته من داخل كبينة الطائرة (فيديو)
  • سمر تقيم دعوى خلع: «اتجوز اللي أمه عايزاها وقالوا لي ابنك مات»
  • «الأهلي فوق الجميع».. رسالة نارية من توليت لـ نادي بيراميدز بعد الاستعانة بصورته | تفاصيل
  • اتحادُ الكرة ينفي نفادِ التذاكر المُخصصةِ للجمهور العراقي بمباراة العراق والكويت
  • الكويت تعلن نفاد جميع التذاكر المخصصة للجمهور العراقي
  • 25 صورة ترصد اقبالاً كثيفًا للمواطنين على اليوم الأول لمعرض أهلا مدارس