علق الفنان شريف منير على حلق ابنته الفاشينيستا أسما شعرها «زيرو»، كما فعلت الفنانة شيرين عبد الوهاب من قبل، مشيرًا إلى أنه معجب بإطلالتها الجديدة.

 

تعليق شريف منير على حلق ابنته أسما 
وقال شريف منير خلال فيديو نشره عبر حسابه على «إنستجرام»: «مساء الخير، باكل سمك مشوي ورز أبيض، إيه الدوشة اللي إنتو عاملينها دي وإيه الضجة اللي انتو عاملينها دي، كل ده عشان بنتي قصت شعرها قدام الكاميرا إيه الغلط اللي هي عملته، تصرف عادي جدًا مفيهوش أي حاجة، إوعوا تفتكروا إني هاجي على بنتي عشان خاطر أكسب رضاكم.

. دي بنتي اللي ماليش غيرها وبحبها».

وأضاف «منير»: بالمناسبة اللوك اللي عملته عاجبني وأنا مبسوط منها أوي، بس قبل ما الإخوة السادة الملايكة الصالحين اللي عمالين يقلوا أدبهم ويشتموا، وبيقولوا تاخد التريند وجاتها البلاء في شكلها وبيقولوا أبوها معرفش يربيها، لا أنا بنتي متربية كويس جدًا بس هي بتتصرف باللي هي حاسة بيه، المهم إنها متكونش بتأذي حد.

 

View this post on Instagram

A post shared by Sherif Moneer (@sherifmoneerofficial)

 

وأكمل «منير»: قبل ما تتكلموا بصوا على نفسكو واتفرجوا على عيلتكو وعلى إخواتكو وعلى الناس اللي حواليكو قبل ما تنتقدوا وتغلطوا وتقولوا متربتش بـ 3 تعريفة أو بربع جنيه تربية، لا أنا بنتي متربية كويس جدًا.

واختتم: «بحب آكل السمك والرز بإيدي حتى في المحلات الفخمة جدًا تفتكروا دي قلة أدب مني ولا مفيش إتيكيت؟ على العموم ريحو نفسكو واهدوا شوية؛ لإن اللي حصل من بنتي مش غلط ومش عيب هي مغلطتش في حد فيكو ومغلطتش في نفسها وبعدين بنتي عندها 36 سنة وأم وعندها بنوتة ومسئولة عن نفسها.. وأنا أب مسئول إني أحميها وهي حرة في تصرفاتها، أسما أنتي شكلك زي القمر وشكلك حلو جدًا وخدتي التريند برافو عليكي، متسمعيش كلام حد ومتهتميش بكلام حد وأنا مش مهتم بالكلام اللي بيتقال عليا ولا عليها المهم إننا مش بنضر حد، سلام عليكم».

المصدر: البوابة نيوز

كلمات دلالية: شريف منير أسما شريف منير الفنان شريف منير

إقرأ أيضاً:

بعد تعرضه للسحر.. أحمد فهمي: شوفت عفريته وأنا صغير

أحمد فهمي .. تصدر الفنان احمد فهمي تريند مواقع التواصل الاجتماعي، وذلك بعدما حل ضيف في برنامج «بيت السعد» أمس الأربعاء الموافق 31 يوليو 2024.

أحمد فهمي

قال الفنان أحمد فهمي، خلال لقائه مع الشقيقين عمرو وأحمد سعد في برنامج بيت السعد: «وأنا صغير شوفت عفريت في شكل ست، وقالولي هتجيلك تاني لأنها أعجبت بيك».

أحمد فهمي الفنان أحمد فهمي

نشر الفنان أحمد فهمي على حسابه الرسمي بموقع «انستجرام»، عبر خاصية استوري، آيات قرآنية تتحدث عن السحر، كما شارك جمهوره ومتابعيه صورة تجمع شقيقه الفنان كريم فهمي بزوجته ووالدته، داعيا الله أن يبعد عنهم الأذى.

ولم يكتف أحمد فهمي، بالتعليق السابق، وتبعه بدعاء على من يلجأون لأعمال السحر، وأذية البشر، ليؤكد شكوك متابعيه حول تعرض أسرته للسحر.

وكتب في تعليقه على صورة شقيقه: «ربنا يحفظكوا ليا ولبعض ويبعد عننا شر الأعمال والسحر الأسود والسحرة والفجر عند الخصومة، ويديم علينا نعمة قرب ولاد الأصول».

أحمد فهمي

تحدث الفنان أحمد فهمي أيضاً، عن نصيحته لشقيقه الفنان كريم، بأن يحب أولاده حبا غير مشروط.

وقال أحمد فهمي خلال لقائه مع برنامج بيت السعد: «يوجد حاجة اسمها الحب المشروط، بمعنى أهالينا زمان كانوا بيربونا أنك لو نجحت هجيب لك عجلة، فدائما أنت حاسس إنك لازم تعمل إنجاز عشان تتحب، فلما تكبر وتعمل فيلم أو أغنية وحشة تحس إن دي آخر الدنيا لو معجبتش الناس».

تابع: «بنصح كريم أن يحب بناته حب غير مشروط، هم كويسين لأنفسهم لما تجيب هدية لهم يبقي عشان أنت بتحبهم في الأساس».

آخر أعمال الفنان أحمد فهمي

والجدير بالذكر أن أخر أعمال الفنان أحمد فهمي هو فيلم «عصابة الماكس»، الذي مازال يعرض بالسينمات المصرية والعربية، وحقق نجاحاً لا بأس به، وشارك في بطولته عدد من النجوم، من بينهم الفنانة روبي وأوس أوس ولبلبة ومحمد لطفي وصلاح عبد الله ومن تأليف أمجد الشرقاوي وإخراج حسام سليمان.

فيلم عصابة المكس لـ أحمد فهمي أبطال فيلم عصابة الماكس

فيلم عصابة الماكس يشارك في بطولته عدد من نجوم الفن، أبرزهم: روبي، وأحمد فهمي، ولبلبة، وحاتم صلاح، وأوس أوس، وأحمد فهيم، ويظهر الفنان أحمد السقا كضيف شرف ضمن أحداث الفيلم، والعمل من تأليف أمجد الشرقاوي ورامي علي، وإخراج حسام سليمان.

أحمد فهمي فيلم عصابة الماكس تفاصيل فيلم عصابة الماكس

تدور أحداث فيلم عصابة الماكس، في إطار كوميدي حول (المكسيكي)، الذي اعتاد القيام بعمليات السرقة والتهريب وحده دون مساعدة، ويتورط في عملية كبيرة تحتاج للاستعانة بمجموعة تساعده في تنفيذها، ولكنه يكتشف أن من اختارهم يورطونه في مشاكل تهدد نجاح العملية.

اقرأ أيضاًبرنامج بيت السعد.. أحمد فهمي ضيف أحمد وعمرو سعد في حلقة الأربعاء المقبل

أحمد فهمي يتضامن مع أهالي رفح الفلسطينية بهذه الطريقة «صورة»

مقالات مشابهة

  • رشوان توفيق: قدمت أكثر من 300 عمل فني.. وأرفض اعتزال التمثيل
  • نقل محمد منير إلى المستشفى إثر وعكة صحية طارئة
  • تعرف على هدية أبناء عمرو وهبة بمناسبة عيد ميلاده
  • بعد تصدرها التريند.. كل ما تريد معرفته عن لعبة ركمجة اللوح القصير
  • أحمد بدير: وأنا واقف على خشبة المسرح بحس الجمهور بيحضني
  • بعد تعرضه للسحر.. أحمد فهمي: شوفت عفريته وأنا صغير
  • بعد تصدرها التريند.. تعرف على آراء الجمهور في أغنية"القبول نعمة" لـ سامو زين
  • بسمة داوود عن إصابتها أثناء تصوير «الوصفة السحرية»: «خدت بوكس في عيني»
  • رامي صبري يتصدر التريند عالميًا بأغنية "كنا معديين"
  • بعد تصدرها التريند.. من هي الفنانة جميلة عوض؟