بوابة الوفد:
2024-09-16@16:50:38 GMT

محمد الشرنوبي.. كلمات أغنية ملكة زمانك

تاريخ النشر: 7th, September 2024 GMT

طرح الفنان محمد الشرنوبي أغنيته الجديدة “ملكة زمانك”، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”.

تفاصيل أغنية ملكة زمانك وكلماتها 

الأغنية من كلمات مصطفى ناصر، ألحان محمد الشرنوبي، توزيع إسلام الازرق، وتقول كلماتها

الحال ده يعني يرضي مين؟ مش كان زمانا كويسين معقولة يعني في كلمتين يتهدوا سنين كان بينا بكره أدي مجاش كان في سكك ومروحنهاش كان في حياه وماعيشنهاش سيبناها لمين؟ طب ده انتي معايا كان زمانك ملكة زمانك قلبي الغالي رخص عشانك ليه اخترتي نغيب ده انا كنت هكون واحد بدالي واسهر ليالي يعني هعيش الجاي لحالي ملكيش فيه نصيب لو كنتي معايا كان زمانك ملكة زمانك قلبي الغالي رخص عشانك ليه اخترتي نغيب ده انا كنت هكون واحد بدالي واسهر ليالي يعني هعيش الجاي لحالي ملكيش فيه نصيب وقت ما اخترتي الغياب كنتي قولي نكون صحاب حتي كنا نلاقي باب يوصل لرجوع كان زماننا مكملين عندك ده ودانا فين زعلانه بتعاتب حزين ومفيش موضوع طب ده انتي معايا كان زمانك ملكة زمانك قلبي الغالي رخص عشانك ليه اخترتي نغيب ده انا كنت هكون واحد بدالى واسهر ليالي يعني هعيش الجاي لحالي ملكيش فيه نصيب لو كنتي معايا كان زمانك ملكة زمانك قلبي الغالي رخص عشانك ليه اخترتي نغيب ده انا كنت هكون واحد بدالى واسهر ليالي يعني هعيش الجاي لحالي ملكيش فيه نصيب 

 

أغنية انتي الحياة الشرنوبي 

كان قد طرح الشرنوب يأغنية “انتي الحياة” منذ 3 أشهر، وحققت أكثر من مليون مشاهدة، وتقول كلماتها "وانت في حضني بنسي الدنيا بنسي العالم كله واللي فيه حلم حياتي شايفه بعيني ما انت الحلم اللي أنا طول عمري مستنيه يمكن في يوم اقصر بس عايزك تعرفي انت المعني في حياتي انتي ضعفي وقوتي لو بس تشوفي نفسك بعنيا هتعرفي إن انت الحياة ولأخر يوم في عمري هفضل احاول اسعدك ميهونش عليا زعلك ده انت الدنيا في ضحتك وهيفضل حبك يكبر جوة مني كل يوم ما هو انت الحياة دنيتي احلى و انتي معايا جيتي داويتي كل وجع حسيت بيه خليكي جنبي.

ايدي في ايدك ‎بكرة يخوف بس لو انت مش فيه يمكن في يوم اقصر بس عايزك تعرفي انت المعني في حياتي انتي ضعفي وقوتي لو بس تشوفي نفسك بعنيا هتعرفي إن انت الحياة ولأخر يوم في عمري هفضل احاول اسعدك ميهونش عليا زعلك ده انت الدنيا في ضحتك وهيفضل حبك يكبر جوة مني كل يوم ما هو انت الحياة يمكن في يوم اقصر بس عايزك تعرفي انت المعني في حياتي انتي ضعفي وقوتي

 

 

 

 

المصدر: بوابة الوفد

كلمات دلالية: محمد الشرنوبي الشرنوبي ملكة زمانك أغنية ملكة زمانك أغاني الشرنوبي انت الحیاة ده انت

إقرأ أيضاً:

أخفى الجثة بطريقة صادمة.. ملكة جمال سويسرا تلقى حتفها على يد زوجها

كشفت التحقيقات والفحوصات الجنائية في سويسرا عن مقتل عارضة الأزياء السابقة والمرشحة لنهائيات مسابقة ملكة جمال سويسرا، كريستينا جوكسيموفيتش (38 عاما)، على يد زوجها الذي قام بتقطيع جثتها ووضعها في "خلاط" وإذابتها باستخدام مواد كيميائية.

وعثر على بقايا الضحية في منزلها ببلدة بينينجن، بالقرب من مدينة بازل. وادعى زوجها، الذي تم التعريف به باسم "توماس"، أنه قتلها دفاعًا عن النفس بعد أن هاجمته بسكين.

وأوضحت المحكمة الفيدرالية، الأربعاء الماضي، أن جوكسيموفيتش قُتلت خنقًا قبل أن يقوم الزوج بتقطيع جثتها باستخدام منشار وسكين ومقص أعشاب في غرفة الغسيل.



وأفاد تقرير المحكمة أن زوج كريستينا جوكسيموفيتش، بعد قتلها، قام بتسييل بقايا جثتها باستخدام خلاط يدوي وإذابتها في محلول كيميائي. تم اكتشاف رفاتها في 13 شباط/فبراير الماضي من قبل طرف ثالث لم يتم الكشف عن هويته.

وزعم الزوج، المعروف باسم توماس، أنه قتل زوجته "دفاعًا عن النفس"، ثم أصيب بنوبة ذعر دفعته إلى تقطيع أوصالها وإذابتها.

ووفقا لتقييم المحققين، أظهر توماس "مستوى عالٍ من السلوك الإجرامي"، مع الإشارة إلى افتقاره للتعاطف وقتله لشريكة حياته بدم بارد. وأكدوا أن توماس يحمل "سمات سادية وسيكوباتية" في شخصيته.

وارتبط القاتل بالضحية في عام 2017، حيث شهدت علاقتهما الزوجية العديد من المشاكل. وقد تم إبلاغ الشرطة عن بعض حوادث العنف المنزلي بينهما.


وقبل 4 أسابيع فقط من مقتلها، شاركت الضحية صورًا على وسائل التواصل الاجتماعي لرحلة قاما بها إلى فندق فاخر قرب بحيرة لوسيرن.

كريستينا جوكسيموفيتش، التي حازت على لقب ملكة جمال شمال غربي سويسرا، وصلت إلى النهائيات في مسابقة ملكة جمال سويسرا لعام 2007.

مقالات مشابهة

  • براد بيت يصف أنجلينا جولي بـ"ملكة النحل" لهذا السبب!
  • ملكة جمال تركيا إيديل بيلجن في مرمى الانتقادات.. السر «والدها»
  • بعد نجاحها فور طرحها..تعرف على كلمات عودتني الدنيا لـ شيرين عبد الوهاب
  • أيتن عامر تعيد نشر أغنية تعاونت فيها مع طليقها.. والجمهور: ياريت ترجعوا لبعض
  • الجدل مستمر حول فوز إيديل بيلغين بلقب ملكة جمال تركيا 2024
  • أخفى الجثة بطريقة صادمة.. ملكة جمال سويسرا تلقى حتفها على يد زوجها
  • حملة تنمر قاسية على ملكة جمال تركيا الجديدة
  • حلمي عبد الباقي: أغنية «الحب الحقيقي» اتعرضت عليا قبل محمد فؤاد
  • دعاء الرسول عند الكرب.. كلمات ذهبية تفرج الهم
  • حسن دنيا يكشف مفاجأة عن أغنية هودعك لمحمد فؤاد