حرصت النجمة شيرين على تهنئة أبنتها مريم بعد تفوقها في دراستها في المدرسة البريطانية، وكتبت شيرين عبد حسابها الشخصي على منصة أكس.

وقالت:" ‏في البداية. أحب أوجه الشكر لكل الناس اللي دعموا بنتي وأقول لهم كتر خيركم، من صحفيين لجمهور ولأي حد بارك لبنتي وقال كلمة حلوة في حقها، ربنا يخليكم ويجبر بخاطركم وتشوفوا ولادكم أحسن الناس، وربنا يحميهم كلهم من أي شر.

"

 


وأضافت:"  بقول لبنتي مريم، أنا فخورة بيكي شكرا لأنك حسستيني أن تعبي معاكي ماراحش هدر، شكرا لأن إنتي بنت متربية وشكرا على أنك مجتهدة في دراستك  ربنا يحميكي ويكفيكي شر عين الحاسدين  (قل أعوذ برب الفلق).

 


مداخلة شيرين مع عمرو أديب


وفي سياق آخر وبعد سلسلة طويلة من النزاعات خرجت شيرين عبدالوهاب عن صمتها في أزمتها مع روتانا، وذلك من خلال مداخله هاتفيه مع الإعلامي عمرو أديب في برنامج الحكاية المذاع عبر شاشة mbc  مصر.


تصريحات شيرين عبدالوهاب

 

وقالت شيرين:" أنا مبقاش فارق معايا حد ومش هضعف ولا هنكسر تاني أنا ست قوية وبنت القلعه، أيه اللى هيحصل هتسجن أنا نحست وعايزة اجرب سجن النساء وأبقى كوين هنا".


وأضافت:" كل اللى طلع اتكلم عن مشكلتي مقالش الحقيقة كاملة، المحامي بتاعي مش عارفه هو بيعمل إيه، شركة روتانا أخدت مني 8 مليون جنيه يلا مش مهم أنا ست فلوسها كثيرة مش شوية فلوس ضاعوا في الهوا".


واختتمت:" أنا هشتغل وهرجع والمؤامرة اللى معموله عليا عشان أوقف مشواري مش هخليها تحصل وهاكل أي حد يحاول يقرب مني أو من اسمي، وبرفض التصالح مع روتانا وتوريني هتعمل أي".  

 

محامي روتانا يرد على شيرين عبدالوهاب:

 

ويذكر أن تحدث محامي روتانا مع الإعلامي عمرو أديب وقال أن جميع الأغاني التي طرحتها المطربة شيرين عبدالوهاب بصوتها فهي ملك لشركة روتانا ومن حقها تحذفها من المنصات.

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: المدرسة البريطانية الإعلامي عمرو أديب مدرسة البريطانية منصة إكس عمرو أديب تصريحات شيرين عبدالوهاب تصريحات شيرين شیرین عبدالوهاب

إقرأ أيضاً:

أحمد الشيخ لإيهاب جلال: "مشيت وسيبتني ليه"

وجه أحمد الشيخ لاعب المصري البورسعيدي، رسالة مؤثرة للراحل إيهاب جلال المدير الفني للفريق الأول لكرة القدم بنادي الاسماعيلي، الذي توفى أمس بعد معاناته مع المرض، وكشف سبب تدهور حالته الصحية.

أحمد الشيخ لإيهاب جلال: "مشيت وسيبتني ليه" 

وكتب أحمد الشيخ عبر حسابه الرسمي على مواقع التواصل الاجتماعي:" أنا حياتى إتغيرت بعد فضل ربنا ثم فضل الراجل ده
علمنى كتير اوى وحققت معاه حاجات كنت بحلم بيها من صغرى كم الخير اللى بيعملوا أنا شوفته انهارده من حب ودعاء الناس له
مشيت وسبتنى ليه سبتنى ليه يابوب".

“مش قادر اصدق انى مش هشوفك تانى كنت نعمه الأب والمدرب اديتنى كتير اوى وفضلك عليا بعد ربنا كبير وكان نفسى اردلك جزء من حقك”.

يصل القاهرة اليوم.. الزمالك ينجح في ضم البولندي كونراد ميشالاك نادي أُحد يعن انتقال كونراد ميشالاك إلى الزمالك إلى جنات النعيم يا أبويا 

"يارب ارحمه واغفرله يارب اجعل مرضه شفيعا له يارب انت عالم بكل شىء وعالم إنه كان اطيب حد فى الدنيا دى مافيش حد هيجى زيه عمره ما تأخر على حد فى مساعدة قدام عينى كنت اقوله واحسده فى الخير ماشاء الله يابوب انت بتساعد الناس كلها وعمرك ماقفلت باب فى وش حد كان يقولى يابنى الحاجات دى هي اللى باقية وكله تجارة مع الله'.

" آخر فتره كان متأثر جدا بسبب اللى حصله مع المنتخب وكم الضغوطات اللى اتحط فيها لكن هو قوى جدا وكان يتحمل المسئولية عمره ما طلع قال مبررات أو جاب الغلط على لاعيبة كنت اقوله ليه حضرتك ماخدتش حقك على الاقل المادى من المنتخب وليه حضرتك ماتطلعش ترد وتعرف الناس اللى حصل وليه حضرتك ماتردش على الناس اللى بتسئ ليك يقولى يابنى دى كلها صراعات ودنيا أنا مش عايز منها حاجه أنا عايز الآخره لما ربنا يفتكرنى عايز الناس كلها تدعيلى بالله عليكم لا تنسوه فى الدعاء".

مقالات مشابهة

  • عمرو مصطفى يعيد تسجيل أغنية شيرين.. “بصوت مصري جديد”
  • أحمد الشيخ لإيهاب جلال: "مشيت وسيبتني ليه"
  • عمرو مصطفى يبحث عن "بديل" لإعادة تقديم أغنية شيرين
  • عمرو مصطفى يعلن إعادة توزيع أغنية "مشربتش من نيلها" لـ شيرين عبدالوهاب بصوت جديد
  • عمرو مصطفى يُعيد تقديم أغنية "مشربتش من نيلها" بصوت بديل لـ شيرين عبدالوهاب
  • إزاحة الستارة عن تمثالي أديب وسلوى حداد في عاليه
  • روتانا تحاصر شيرين عبدالوهاب وتضيع أملها الأخير.. ما القصة؟
  • موعود بالحب اللى كان
  • محمد عبده لرئيس روتانا: وجودك في كل حفل دافع مهم لنجاحه
  • ضربوا ابني في المدرسة لأنه تشاجر مع زميله ”الهاشمي”.. أديب يمني معروف يشكو بقهر عنصرية ”السلالة”