بوابة الفجر:
2024-09-10@15:49:16 GMT

الأربعاء..رامي جمال يطرح أحدث أغانيه

تاريخ النشر: 12th, August 2024 GMT

 

 

كشف رامي جمال عن  موعد طرح أحدث أغانيه بعنوان حالته صعبة، ونشر من خلال حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام صورة له معلقًا:" يوم الأربع الجاي ميعادنا مع آخر أغاني السنة دي إن شاء الله تعجبكم وأشوفكم في أول السنة مع ألبوم الشتا".


مش عايشين


وكان رامي جمال، قد طرح الأسبوع الماضي أحدث أغانيه التي تحمل عنوان "مش عايشين"، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، وهي من كلمات عمرو المصري، ألحان إسلام رفعت، توزيع وميكس وماستر محمد مجدي.

 

كلمات الأغنية 

كلمات أغنية مش عايشين رامي جمال
متفارقين وبعيد عن بعض احنا الاتنين.. وتعبنا البعد بقاله سنين بنكابر ليه وبنعمل فيها إننا ناسين.. متفارقين وبعيد عن بعض احنا الاتنين.. وتعبنا البعد بقاله سنين بنكابر ليه وبنعمل فيها إننا ناسين.. والحقيقة إن كل ذكرى حلوة عيشنا فيها.. لسه بندور عليها في الأماكن والأغاني.. نفسنا نرجعها تاني ومش عارفين.. والحقيقة إن كل حد فينا عاش حياته.. بين دموعه وبين آهاته.. والمواقف قاسية جدًا.. ده احنا عايشين بس فعلًا مش عايشين.. متفارقين هو الفراق كان ريح مين.. والعند أهو شوف وصلنا لفين.. واللي يشوفنا يفكرنا إن احنا اتنين قاسين.. متضايقين هو الفراق كان ريح مين.. والعند أهو شوف وصلنا لفين.. واللي يشوفنا يفكرنا إن احنا اتنين قاسين..والحقيقة إن كل ذكرى حلوة عيشنا فيها.. لسه بندور عليها في الأماكن والأغاني.. نفسنا نرجعها تاني ومش عارفين.. والحقيقة إن كل حد فينا عاش حياته.. بين دموعه وبين آهاته.. والمواقف قاسية جدًا.. ده احنا عايشين بس فعلًا مش عايشين.

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: الأربعاء رامي جمال يطرح احدث اغانيه أحدث أعمال رامي جمال

إقرأ أيضاً:

والدة عروسة كفر الدوار: «بنتي نفسيتها تحت الصفر والكوافير سبب اللي احنا فيه»

عروسة كفر الدوار.. ضجت مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات القليلة الماضية بما حدث مع عروسة كفر الدوار، التي ظهرت في فيديو خطبتها حزينة، مما أثار غضب الكثيرين، ليسيطر اسمها على تريند جوجل.

عروسة كفر الدوار

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات الماضية، مقطعا لفتاة بفستان خطوبة تقف منتظرة داخل صالون تجميل بمدينة كفر الدوار، وبحسب الفيديو المتداول ظهرت علامات الصدمة والاشمئزاز على الفتاة عندما اقترب منها شاب وحاول تقبيل يدها وجبهتها، لدرجة أنها أبعدته عنها بسرعة، وفسر البعض هذا التصرف بأن الفتاة مغصوبة على هذه الخطبة.

وكشفت أسماء صبري الميكب أرتيست الخاصة بـ عروس كفر الدوار، كواليس مقطع الفيديو المثير للجدل، والذي ظهرت فيه العروس وهي في حالة ضيق وعدم تقبل لخطيبها لحظة دخوله عليها.

عروسة كفر الدوار

وقالت أسماء، إن المقطع أعطى إيحاءات مختلفة للحقيقة لدى من شاهدوه، فالعروسة متقبلة تمامًا لخطيبها وتحبه ولكن كل ما هنالك هو أنها تفاجأت بعدم ارتدائه بدلة تليق بالمناسبة وحضوره بملابس كاجوال، وأيضًا لعدم إحضاره باقة ورد كما هو معتاد ومتفق عليه بينهما.

وأشارت أسماء، إلى أن العريس ربما تعامل مع خطوبته بطريقة عملية مبالغ فيها بعدم إرتداء البدلة ظنًا منه أن العروس لن تتوقف كثيرًا عند ذلك، ولكن حدث ما حدث، مؤكدة أنها نشرت المقطع بموافقة العروسين، وأن هذا الموقف كان لحظة غضب سريعة من العروسة مرت وانتهت وظهر العروسين خلال حفل خطوبتهما وهما سعيدان ويرقصان سويًا.

رد فعل والدة عروسة كفر الدوار

أعربت والدة عروسة كفر الدوار، عن استيائها وغضبها من نشر الكوافير الذي أعد ابنتها لحفل الخطوبة، لفيديو يظهر حزنها وعدم قبولها خطيبها، وقالت خلال مداخلة هاتفية ببرنامج «حضرة المواطن» الذي يقدمه الكاتب الصحفي سيد علي بقناة «الحدث اليوم»:«ناخد حقنا إزاي العالم كله اتفرج علي بنتي وعريسها».

وأضافت:«نفسية بنتي وعريسها تحت الصفر، حسبي الله ونعم الوكيل في الكوافير، إزاي نثق في كوافير زي ده وبنتي خلعت ولبست فيه، إحنا عايزين حقنا».

عروسة كفر الدوار تتقدم بطلب من الميكب أرتست

من جانبها طالبت نسمة عروسة كفر الدوار، باعتذار الكوافير عن نشر الفيديو الخاص بها وخطيبها، قائلة:«إحنا واخدين بعض عن حب وأنا وهو نفسيتنا زي الزفت بسبب نشر الفيديو والكلام اللي اتقال غلط اللي زعلني انها ملبسش بدلة، والموضوع ملهوش علاقة بإني مغصوبة علي الخطوبة والزواج من خطيبي».

اقرأ أيضاًبعد أسبوع من الفرح.. العثور على جثتَي عريس وعروسة داخل شقتهما بكفر الدوار

«العروسة المغصوبة» تشعل السوشيال ميديا.. ورد صادم من العريس

«وجه بائس ودموع لا تتوقف».. القصة الكاملة لفيديو زفاف «العروسة المغصوبة»

مقالات مشابهة

  • الوفد يرصد اليوم الأخير من تصوير فيلم "ريستارت"
  • قبل طرحها..تعرف على كلمات أغنية "عودتني الدنيا" لـ شيرين
  • والدة عروسة كفر الدوار: «بنتي نفسيتها تحت الصفر والكوافير سبب اللي احنا فيه»
  • الحرمان شهر من استخدام الإنترنت بسبب 10 كلمات.. ما القصة؟
  • شاهد.. هاني شاكر يطرح أحدث ألبوماته "اليوم جميل" بلوك مختلف
  • هاني شاكر يطرح أحدث ألبوماته «اليوم جميل» بلوك مختلف
  • «اليوم جميل».. هاني شاكر يطرح أحدث أعماله الغنائية |فيديو
  • 17 سبتمبر.. رامي جمال يحيى حفلا غنائيا في الإسكندرية «صورة»
  • محمد الشرنوبي.. كلمات أغنية ملكة زمانك
  • «أدلع نفسي».. محمد الكحلاوي يطرح أحدث أعماله الغنائية