بوابة الوفد:
2024-09-10@10:18:09 GMT

موعد وأسعار تذاكر حفل تامر عاشور بمرسى مطروح

تاريخ النشر: 7th, August 2024 GMT

أطلقت الشركة المنظمة تذاكر حفل المطرب تامر عاشور، والمقرر طرحه في مدينة مرسى مطروح، يوم 15 أغسطس الجاري، ضمن حفلات موسم الصيف.

تامر عاشورأسعار تذاكر حفل تامر عاشور

ويبلغ سعر تذكر حفل تامر عاشور بمدينة مرسى مطروح، والذي يعد أحد حفلات مشروع “ليالي مصر” الغنائي، 400 جنيه فقط.

على صعيد آخر، سجلت أحدث أغاني تامر عاشور “هيجيلي موجوع”  أكثر من 100 مليون مشاهدة عبر قناة تامر عاشور الرسمية على يوتيوب، وتستقر في المركز السابع كأفضل فيديو موسيقي في مصر.

 

أغنية هيجيلي موجوع من كلمات عليم، ألحان عمرو الشاذلي، توزيع عمرو الخضري، وتقول كلماتها “هيجيلي موجوع.. دموعه ف عينه تعبان ‎هدّيله أسبوع.. هيجي بعديها ندمان ‎هيجيلي ويشوف.. ساعتها انا ناوي على إيه ‎هيجيلي بالخوف.. باين ف كلامه وعينيه ‎هيشوف وش تاني منّي ياريت مايشوفوش ‎معقول لما يجي بعد أذاه ما اوجعوش ‎ده انا ناوي لو فاق.. ماسيبش كلام ماقولهوش ‎هيغيب يروح فين.. فيه مين ناس راحو وماجوش ‎مسكين و غلبان.. ‎قالولي بعديك خلاص ضاع ‎اة ياعيني عشمان.. قولوله خلصانة ‎ب وداع ‎وهيجي ويروح.. لكن ع الفاضي ‎ومفيش ‎الصورة بوضوح .. بقت بيموت وانا بعيش”.
 

تامر عاشور «عودة المسرح إلى الواجهة».. مهرجان العلمين يحتفي بنجوم الفن والإبداع

بجانب أغنية عديت، والتي حققت أكثر من 900 ألف مشاهدة عبر "يوتيوب، من كلمات تامر حسين، ألحان غريب، توزيع توما.

وتقول كلماتها “عديت... جنبى اتمنيت.. ربى يجّمعنا وتبقى شريكى ف حُضن وبيت ذهول ...حالة ذهول قلت اللى عندى وانت ياللا ياللا قول مستنى ايه ..بقى قلبي خلاص ..لقا اللى أنا نفسى أهِنن فيه واللى اداديه.. كده ايه الضحكة دى ..ايه ده ؟ وفيها بقى لا أخفيها ياللا جنانى بيك عدىّ الخيال إفتح ( قوسين) .. وأكتبنى معجب حاله حال والنبى فيه كده جمال والاقى فين خلصت أى كلام يتقال واصلك إبهارى ؟ يامزُود ناري دوست على زُرارى وأنا شارى بوكيه ورد مديك مُفتاحى ومسلمِ روحى ده أنت إستفتاحى يا غزال ع الأرض”.

من القمة للرسوب.. «مجاميع نجوم الفن بالثانوية العامة»

المصدر: بوابة الوفد

كلمات دلالية: تامر عاشور المطرب تامر عاشور حفل المطرب تامر عاشور حفل تامر عاشور تذاكر حفل تامر عاشور أسعار تذاكر حفل تامر عاشور مرسى مطروح مدينة مرسى مطروح تامر عاشور

إقرأ أيضاً:

مواصفات وأسعار سيارة تويوتا‬⁩ كامري 2025 ستاندر .. فيديو

أميرة خالد

تتميز تويوتا كامري 2025 بمجموعة من المحركات التي تم تطويرها لتوفير أفضل أداء ممكن.

يتوفر الطراز الأساسي بمحرك سعة 2.5 لتر مع أربع أسطوانات، يوفر قوة تصل إلى 201 حصان عند 6600 دورة في الدقيقة، وعزم دوران يبلغ 240 نيوتن متر عند 4000-5000 دورة في الدقيقة. يترافق هذا الأداء مع ناقل حركة أوتوماتيكي بثماني سرعات، ما يضمن انتقالات سلسة واستجابة سريعة لتلبية متطلبات القيادة اليومية والرحلات الطويلة.

وتقدم تويوتا كامري 2025 خيارات هجينة تعتمد على نظام HEV الذي يجمع بين محرك البنزين ومحرك كهربائي، مما يزيد من كفاءة استهلاك الوقود ويقلل من الانبعاثات. تنتج النسخة الهجينة قوة إجمالية تصل إلى 226 حصانًا، ما يجعلها خيارًا مثاليًا للمستخدمين الذين يبحثون عن أداء متميز مع مراعاة الحفاظ على البيئة.

وتتميز السيارة بـ محرك بنزين سعة 2.5 لتر مع ثلاثة محركات كهربائية، و محرك بنزين سعة 2.5 لتر مع محركين كهربائيين، وبقوة حصان تبلغ 255 حصان، ويأتي ذلك بالإضافة إلى ناقل حركة أوتوماتيكي متغير باستمرار (CVT).

المقصورة الداخلية تأتي مع مجموعة عدادات رقمية 7 إنش وشاشة وسطية 8 إنش لنظام الترفيه والمعلومات. الفئات XLEوXSE تتميز بشاشات أكبر مقاس 12.3 إنش. هذه الشاشات تدعم Apple CarPlay وAndroid Auto لاسلكيًا، مع وجود شاحن لاسلكي للهواتف، ويبلغ سعر السيارة 119600 شامل الضريبة.

https://cp.slaati.com//wp-content/uploads/2024/09/فيديو-طولي-21.mp4

مقالات مشابهة

  • تامر عاشور يتخطى 2 مليون مشاهدة بأغنية "وداع وداع"
  • في هذا الموعد. تامر عاشور يحيي حفلا غنائيا في الساحل الشمالي
  • مواصفات وأسعار سيارة تويوتا‬⁩ كامري 2025 ستاندر .. فيديو
  • تامر عاشور يحتفي بعيد ميلاد زوجته بكلمات رومانسية: «مفيش منك يا روح قلبي»
  • تامر عاشور يثير الجدل برسالة غامضة عن شخصية مشهورة: أهبل وفاضي
  • مطروح تعلن موعد حفل الزفاف الجماعي السنوي بالمحافظة
  • معرض أهلا مدارس 2024.. الأماكن وأسعار الأدوات بعد الخصم
  • هيئة السكك الحديد تعلن عن موعد إيقاف تشغيل قطارات المصيف بين القاهرة ومرسى مطروح
  • تامر عاشور يتصدر الترند بسبب حفل جدة
  • «أخويا وحبيبي».. تامر عاشور يوجه رسالة لتركي آل الشيخ في حفله بالسعودية