بوابة الوفد:
2024-09-09@13:50:31 GMT

سميرة سعيد| مشاهدات أغنية "زن" في أسبوعها الأول

تاريخ النشر: 4th, August 2024 GMT

حققت أغنية “زن” للديفا سميرة سعيد، أكثر من 190 ألف مشاهدة، خلال الأسبوع الأول من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب".

تفاصيل أغنية زن وكلماتها

أغنية زن من كلمات مصطفى ناصر، ألحان عمرو مصطفى، توزيع تيام، وتقول كلماتها “زن صوت نازل زن قالها وسابها ترن باين قلبي اتجن بايني حبيت فن دي صنعة وفن انه يجيبني وأحن قلبي كده اتطمن يا زين ما نقيت حبيييت وبان عليا وبان عليا حبيييت وخد عينيا وخد عينيا بوجه عام ما فيش كلام يا ناس غرام وبالجرام لايق اوي عليا ده من سلام بقيت بنام واقوم اوام واقول حرام تنامي يا عينيا بوجه عام ما فيش كلام يا ناس غرام وبالجرام لايق اوي عليا ده من سلام بقيت بنام واقوم اوام واقول حرام تنامي يا عينيا زن.

. زن.. زن”.

 

أغنية كداب لسميرة سعيد مع مصطفى ناصر وعمرو مصطفى

يعد هذا التعاون الثاني لسميرة سعيد مع الثنائي مصطفى ناصر وعمرو مصطفى، بعد أغنية كداب التي حققت أكثر من مليون مشاهدة عبر يوتيوب.

أغنية كداب من كلمات مصطفى ناصر، ألحان عمرو مصطفى، توزيع: نادر حمدي، والكليب من إخراج نضال هاني، وتقول كلماتها "عليا انا حبيبي مش عليا انا ده لو تحلفلي مية سنة مش حتجاب سكة في كلمتين عليا انا امورك مش مبينة غير ان عقلك مش هنا وعامل عملة من يومين راسم كلامك ومبين الاهتمام واما اطلب حاجة تتجاب اوام اوام مهتم بيا ومعيشني في غرام فيه حاجة فيا انا مش مرتاحة للكلام كـــــداب طبعا كـــداب بس يا كـــداب مالك؟ ما تقولي ايه سر انشغالك محلو زيادة وشايف حالك وان جيت سألتك ايه في بالك؟ بتقول خارج عندي اكتئاب كـــــداب طبعا كـــداب بس يا كـــداب عمال تتكلم وتلك وده اللي مخليني اشك غريب وحالك عجيب ما بقاش فيك اي عيب فايق ورايق وشيك وده اللي مشككني فيك فيك حاجة باين عليك ليه كل دقيقة بتحلو؟ عليا انا حبيبي مش عليا انا تعيشلي في دور المسكنة عينيك فيهم كدب السنين عليا انا طول ما انت معيشني في هنا انا حافضل مش متطمنة ولا عقلي وقلبي مرتاحين راسم كلامك ومبين الاهتمام واما اطلب حاجة تتجاب اوام اوام مهتم بيا ومعيشني في غرام فيه حاجة فيا انا مش مرتاحة للكلام 

 

 

 

 

المصدر: بوابة الوفد

كلمات دلالية: مصطفى ناصر علیا انا

إقرأ أيضاً:

بن ناصر يعلق على إصابته الخطيرة

أبدى لاعب الخضر، ونادي أسي ميلان الايطالي، إسماعيل بن ناصر، تفاؤله بخصوص قدرته على تجاوز إصابته الخطيرة التي تعرض لها أمس الأحد.

وكان بن ناصر، قد غادر تربص المنتخب الوطني، قبل ساعات من سفرية “مونروفيا” تحسبا لملاقاة ليبيريا. في الجولة الـ 2 من التصفيات المؤهلة إلى كأس أمم إفريقيا 2025، بسبب الإصابة.

وبالرغم من أن الصحافة الايطالية، تحدثت عن إمكانية غيابه لـ 3 أشهر كاملة. إلا أن بن ناصر، أظهر جاهزيته من الناحية النفسية للعودة سريعا إلى الميادين.

وأطلق نجم النادي “اللومباردي” تغريدة على حسابه الشخصي. عبر منصة “إكس” مساء أمس، قال فيها: “الألم يمضي، والصمود يبقى.”

La douleur passe, la résilience reste. pic.twitter.com/X1fptmZiDs

— Ismaël Bennacer (@IsmaelBennacer) September 8, 2024

إضغط على الصورة لتحميل تطبيق النهار للإطلاع على كل الآخبار على البلاي ستور

مقالات مشابهة

  • ثقافة الإسماعيلية.. بدء مشاهدات نوادي المسرح واستمرار الأنشطة الصيفية
  • «قلب ولدي عليا حجر».. شاب يشعل النيران بجسد والدته في القليوبية
  • بن ناصر يعلق على إصابته الخطيرة
  • «الأغذية العالمي»: 2.2 مليون شخص بغزة في حاجة ماسة إلى المساعدات الغذائية
  • استقرار الأردن حاجةٌ فلسطينية وعربية
  • الفنانة سميرة عبد العزيز: رفضت تقديم "الهلس".. وهذه شروطي للعمل مع محمد رمضان
  • الدكتور سعيد العيسائي يدشن صالونه الثقافي الأول بالقاهرة
  • انطلاق مشاهدات نوادي المسرح بثقافة الجيزة واستمرار الأنشطة الصيفية
  • عاجل.. إصابة مصطفى محمد في مباراة مصر وكاب فيردي ويغادر اللقاء
  • عضو الأهلي لمتابعيه: «ندي كل حاجة وقتها»