اجتاز الفنان محمد حماقي حاجز الـ3 ملايين مشاهدة بكليب أغنية “حبيت المقابلة”، خلال 4 أيام من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”.

كليب حبيت المقابلة.. صدارة مستمرة لحماقي عبر يوتيوب

حصلت الأغنية على المركز الخامس في قائمة الاكثر مشاهدة لليوم الرابع على التوالي منذ طرحها على قناته الرسمية عبر يوتيوب.

أغنية حبيت المقابلة من كلمات تامر حسين، ألحان عزيز الشافعي، توزيع توما، وتقول كلماتها:

 “انا حبيت المقابلة.. حبيت المقابلة يخربيت التنهيده.. الخطوة ترقص طبلة.. بترقص طبلة تفاصيل مختلفة جديدة كدا هنطووووول كدا هنطووووول هو احنا بتوع فرصة سعيدة انا حبيت المغازلة.. حبيت المغازلة يخربيت التوليفة الملكة طالعة نازلة.. الملكة طالعة نازلة لا.. نزلة طالعة كدا هنطووووول كدا كدا كدا هنطووووول هو احنا بتوع فرصة سعيدة انا حبيت المقابلة.. حبيت المقابلة اخد رأيك في حاجة تاخدي راي في حلاوتك ممكن وانا لسه عارفك احلف عادي بغلاوتك اخد رأيك في حاجة تاخدي راي في حلاوتك ممكن وانا لسه عارفك احلف عادي بغلاوتك كدا هنطووووول هنطول هنطول كدا كدا كدا هنطووووول هو احنا بتوع فرصة سعيدة انا حبيت المقابلة.. حبيت المقابلة يخربيت التنهيده.. الخطوة ترقص طبلة.. رقص طبلة بترقص طبلة حبيت المقابلة حبيت المقابلة الملكة طالعة نازلة بترقص بترقص طبلة كدا هنطووووول كدا كدا كدا هنطووووول هو احنا بتوع فرصة سعيدة حبيت المقابلة.. انا حبيت المقابلة”.

الذكاء الاصطناعي في كليب حبيت المقابلة

جاء الكليب بمزج بين مشاهد واقعية ومشاهد بالذكاء الاصطناعي، كما استعان حماقي في الأغنية بمجموعة كورال ناصر حسن، والكليب من إخراج: يوسف حماد.

 

أغنية لمون نعناع الأكثر مشاهدة لمدة أسبوعين:

لا زالت أغنية لمون نعناع تتصدر قائمة الأكثر مشاهدة بعد أسبوعين من طرحها على يوتيوب، بأكثر من 5 ملايين مشاهدة، من كلمات فلبينو أحمد، ألحان وتوزيع أحمد طارق يحيى، وتقول كلماتها:

 “هي سيرة وفضيناها وعادي تنزل الستاير فترة صعبة وقضيناها ياللا بجملة الخساير ماهو أصل العيب مش عيبنا احنا مافيش حاجة تعيبنا اشتريناه على إنه حبيبنا فمايمنعناش إنه لو هو باع احنا نجيبله لمون نعناع ونقوله روق كده ده احنا مايلزمناش بياع ولو هو راح احنا هنملا الكون أفراح وهنرقص جداً من بعده ولا فارقة معانا جراح لو هو باع احنا نجيبله لمون نعناع ونقوله روق كده ده احنا مايلزمناش بياع لو هو راح احنا هنملا الكون أفراح وهنرقص جداً من بعده ولا فارقة معانا جراح ماهو أصل العيب مش عيبنا احنا مافيش حاجة تعيبنا اشتريناه على إنه حبيبنا في الآخر بان إنه هو من البداية غلطة وقلبي مش بتاع دراما جاي يدّن ليه في مالطا ياللا وفي ستين سلامة ماهو أصل العيب مش عيبنا احنا مافيش حاجة تعيبنا اشتريناه على إنه حبيبنا فمايمنعناش إنه لو هو باع احنا نجيبله لمون نعناع ونقوله روق كده ده احنا مايلزمناش بياع لو هو راح احنا هنملا الكون أفراح وهنرقص جداً من بعده ولا فارقة معانا جراح لو هو باع احنا نجيبله لمون نعناع ونقوله روق كده ده احنا مايلزمناش بياع لو هو راح احنا هنملا الكون أفراح وهنرقص جداً من بعده ولا فارقة معانا جراح ماهو أصل العيب مش عيبنا احنا مافيش حاجة تعيبنا اشتريناه على إنه حبيبنا”.

المصدر: بوابة الوفد

كلمات دلالية: حماقى كليب حبيت المقابلة أغاني حماقي أغاني أغاني 2023 حماقي لمون نعناع حماقي حبيت المقابلة كليب الذكاء الاصطناعي حماقي الذكاء الاصطناعى

إقرأ أيضاً:

ختام البرنامج التدريبي "المقابلة الجنائية للأطفال" بصلالة

 

 

صلالة - العُمانية

اختتمت، أمس الأربعاء، بصلالة، أعمال البرنامج التدريبي التخصصي "المقابلة الجنائية للأطفال" لمحافظتي ظفار والوسطى، والذي نظمته اللجنة الوطنية لشؤون الأسرة، تحت رعاية العميد سعيد بن حمد البلوشي قائد شرطة محافظة ظفار.

شارك في البرنامج -الذي استمر 4 أيام- عددٌ من المختصين في مقابلات الأطفال المعرّضين للإساءة من وزارات التنمية الاجتماعية والتربية والتعليم والصحة وشرطة عُمان السلطانية والمجلس الأعلى للقضاء والادعاء العام.

واستعرض البرنامج أساليب مقابلة العُدول، ومقابلة الأطفال أقل من 6 سنوات، ومراحل نمو الطفل وانعكاساتها على المقابلة الجنائية للأطفال، ورسائل العناية بالصحة النفسية للمقابلين، بالإضافة إلى خصوصية الدلائل المتساندة في قضاء الطفولة، والتطبيق العملي القائم على محاكاة قضايا سابقة.

كما تطرق البرنامج إلى مكونات مقابلة الأطفال الجنائية ومراحل نمو الطفل الطبيعية والاختلافات فيها، والذاكرة وقابلية الإيحاء والتخطيط قبل المقابلة، إلى جانب استعراض طرق مقابلة الأطفال المترددين في الإفصاح والمتحدثين بطلاقة.

والبرنامج التدريبي التخصصي في مجال "المقابلة الجنائية للأطفال" هو عبارة عن مجموعة من البروتوكولات العملية يتلقاها المتدرب لتمكّنه من إجراء المقابلة مع الطفل في القضايا الجنائية، بهدف تعريف المشاركين ببروتوكول مقابلة الطفل، وزيادة فهم البحوث القائمة في فنيات مقابلات الأطفال الجنائية، وتعلّم منهج شامل لاكتشاف جميع أنواع الإساءة، والقيام بمقابلات وهمية بالتقنيات التي يتم تعلمها، إلى جانب تقييم وتحديد نقاط القوة واحتياجات الأسرة ووضع الخطة المناسبة لمساعدتها.

مقالات مشابهة

  • محمد حماقي يتصدر تريند يوتيوب بأغنيته الجديدة "واكلة الجو"
  • حماقي الأكثر مشاهدة على يوتيوب بـ "واكلة الجو"
  • بعد ساعات من طرحها.. أغنية «واكلة الجو» تحقق نسب مشاهدة مرتفعة على يوتيوب
  • بالمركز السادس.. تامر حسني يحقق نسب مشاهدة عالية بـ "جامدين جامدين"
  • ختام البرنامج التدريبي "المقابلة الجنائية للأطفال" بصلالة
  • شاهد الآن يوتيوب Netherlands vs England.. مشاهدة منتخب انجلترا × هولندا Twitter بث مباشر دون "تشفير أو فلوس" | يورو 2024
  • «واكلة الجو».. محمد حماقي يكشف موعد طرح أغنيته الجديدة
  • "جامدين جامدين" لـ تامر حسني تتخطي الـ 2 مليون مشاهدة
  • شاهد الآن يوتيوب Spain vs France.. مشاهدة منتخب فرنسا × اسبانيا Twitter بث مباشر دون "تشفير أو فلوس" | يورو 2024
  • اجمالي مشاهدات أغنية جامدين جامدين في يومها الخامس