طرح اليوم المطرب كريم محسن أحدث أغنياته بعنوان "قلبي الشقي "، وذلك من خلال حسابه على يوتوب وجميع حساباته على السوشيال ميديا.

تفاصيل أغنية قلبي الشقي

 

والأغنية من ‎كلمات: أحمد المالكي
‎ألحان: كريم نيازي
‎توزيع: شادي ديڤيد
‎ميكساج وماسترينج: ماهر صلاح.


كلمات أغنية قلبي الشقي

الحقي دانا قلبي الشقي عقل خلاص وتصدقي خلاني اغير مبدئي وعينيكي قدرو عليه الناس شافوني استغربو من أمتي حد بيعجبه مين دي اللي جتله تكهربه طب هي عملت ايه دي معجزة ملهاش تفسير وموضوع مايجيش عالبال حياتي كده أجمل بكتير واديني قلبي طلع شغال جميله قوي مش بتهزري عارفه تأثري بعيون جباره ومشكلتي فيوم ماوصلتي دي خلصتيها بكل شطاره ندهتيلي وجيت بإشاره وحبيت الدنيا كمان بقي أنا عيشت العمر ده كله وسايب أحلي سنين فايتاني معاكي هنا بالعشرة بصمت خلاص حرمت أعيش وحداني لو العمر بيرجع تاني أنا هاحبك برضه زمان الحقي دانا قَلْبِي الشَقِيّ عَقَلَ خَلاص وَتَصْدُقِي خَلّانِي أُغَيِّر مَبْدَئَيْ وعينيكي قدرو عَلَيهِ شوفتي النصيب إزاي رضي ومعاكي قلبي خلاص هدي من يوم ماجيتي بتأكدي إن إنتظاري كان مفيد إزاي معاكي مابقيتش انا والفرح جالي وقعد هنا الله عليكي متمكنه إنتي اللي قربتي البعيد


آخر أعمال كريم محسن

يذكر أن آخر أعمال كريم محسن أغنية "خربانة خربانة" وهى من كلمات: سارة فرج
ألحان: محمد مصطفي ملك
توزيع: محمد مجدي
ميكس وماستر: محمد مجدي.

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: قلبي الشقي

إقرأ أيضاً:

سميرة صدقي: "محمد رمضان علم الشباب البلطجة.. ونفسي أشتغل مع كريم عبدالعزيز"

قالت الفنانة سميرة صدقي، أنها ليست بحاجة إلى رجل في حياتها، كونها شخصية عصامية ولا تحب أحد أن يتحكم في حياتها، موضحة أن افلام محمد رمضان جعلت الشباب يتعلم البلطجة وهذا ليس نجاحًا في حد ذاته.


وتابعت سميرة صدقي، خلال مداخلة هاتفية في برنامج "تفاصيل"، مع الإعلامية نهال طايل، والذي يعرض عبر فضائية "صدى البلد 2"، قائلة: "أعمل إيه بالراجل.. اجيب حد يتحكم فيا.. أنا أُدير ولا أُدار وأنا اللي بمشي حياتي زي ما أنا عاوزه، ليه أجيب حد يتحكم فيا.. ويقولي أعملي ده ومتعمليش ده، أنا محتاجه الراجل في إيه!؟".


وأشارت سميرة صدقي، إلى أنها ترفض الزواج مرة أخرى بعد وفاة زوجها، حيث كانت تعتبره بمثابة الأخ والأب والصديق لها، معقبة:"عمري ما أخدت شنطة هدومي وغضبت في بيت أبويا، وعمري ما قولتوله طلقني لأني بتعامل بطبيعتي معاه، والراجل أو الست أحيانا بيحطوا مسك على شخصيتهم وبعد الجواز يتفاجئوا بالشخصية التانية".


وتحدثت "صدقي"، عن لقب "نجمة الإغراء"، الذي كان يطلقه البعض عليها سابقًا في أعمالها، كونها كانت ترقص في أفلامها، معقبة "الإغراء عمره ما كان بالعند كان بتجسيد الكاميرا أو نظرة العين وإحساس الممثل".


وأختتمت سميرة صدقي، حديثها قائلة:"نفسي أمثل مع كريم عبد العزيز وياسمين عبد العزيز ومنى زكي وأحمد حلمي ومش عاوزه أشتغل مع محمد رمضان وبحترمه إنما في شباب ماسكة سيوف وبيقطعوا في بعض بسبب تقليدهم ليه في أعماله وده مش نجاح هو كده بيبوظ الأجيال".

 

موعد برنامج “تفاصيل”


جدير بالذكر أن برنامج تفاصيل يعرض يومي الأحد والاثنين والأربعاء في تمام الساعة الثامنة مساء عبر فضائية صدى البلد 2 وهو من تقديم الإعلامية نهال طايل، ويستضيف البرنامج عدد من نجوم الفن للحديث معهم عن أعمالهم الفنية وأبرز تفاصيل حياتهم كما أنه برنامج إجتماعي خدمي.

 

مقالات مشابهة

  • أغاني ألبوم الفرح لـ كزبرة وموعد طرحها
  • كزبرة يعلن عن أول ألبوم له: «النبي تسمعوه أنا دافع فيه دم قلبي»
  • شاهد.. محمد رحيم ينتهي من ألحان أغنية "الذوق العالي"
  • إجمالي شماهدات أغنية تامر عاشور "وداع وداع" في أسبوعها الثاني .. فيديو
  • بعد تصدرها التريند.. آخر أعمال الفنانة هبة مجدي في 2024
  • مع أفراد عائلته.. ظهور نادر لـ محمد محسن وهبة مجدي
  • تعرف على كلمات أغنية صناعة مصرية لـ مصطفى قمر
  • سميرة صدقي: "محمد رمضان علم الشباب البلطجة.. ونفسي أشتغل مع كريم عبدالعزيز"
  • بعد طرحها.. تعرف على كلمات "ملكة زمانك" لـ شرنوبي
  • محمد الشرنوبي يطرح أغنية «ملكة زماني» (فيديو)