بوابة الفجر:
2024-09-06@05:05:13 GMT

تامر فرج يطمئن جمهوره على حالته الصحية

تاريخ النشر: 21st, July 2024 GMT

طمأن الفنان تامر فرج جمهوره على حالته الصحية من خلال حسابه الشخصي على موقع" فيسبوك ".

كتب تامر فرج:'مبحبش صور المستشفيات أو انى انشر حاجه عن حالتى الصحيه بس حابب اشكر كل الناس الجميله اللى قلقت عليا واشكر الصحفيين اللى اتصلوا يسألوا عنى
حابب أطمن الجميع أن شاءالله حاجه بسيطه أنا كنت محتاج اعمل عملية المراره من قبل العيد لكن للأسف كنت بستهون وبأجل لغاية لما اخلص الشغل والمواعيد اللى ورايا، ولغاية ما يجيلى فلوس".


أضاف:' بس للأسف حصل مضاعفات بسبب التأخير وهضطر استنى غصب عنى حوالى اسبوعين اعالج اللى حصل وبعدين ان شاءالله اعمل عملية إزالة المراره وهى عملية بسيطه ان شاءالله 
اشكركم جدا على اهتمامكم وآسف على قلقكم واطمع فى دعواتكم
#تامر_فرج

 

كشفت رانيا هاشم زوجة الفنان تامر فرج، عن تعرضه لوعكة صحية مفاجئة، نقل على إثرها لإحدى المستشفيات، وذلك من خلال منشور لها عبر صفحتها الشخصية على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

 

حيث نشرت زوجة تامر فرج، عبر خاصية "الإستوري"، صورة له من داخل المستشفى، وعلقت عليها قائلة: "يا رب".

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: آخر أعمال تامر فرج أعمال تامر فرج تامر فرج

إقرأ أيضاً:

محمد الشرنوبي تريند جوجل بعد ساعات من حديثه عن معاناته مع سارة الطباخ

تصدر الفنان محمد الشرنوبي تريند محرك البحث جوجل خلال الساعات الماضية بعد كشفه عن معاناته بسبب خلافه مع المنتجة سارة الطبّاخ، وحذف أغانيه من "يوتيوب" والمنصّات الغنائية على خطى شيرين عبد الوهاب في أزمتها الحالية مع شركة روتانا، مؤكدًا أنه يمر بتجربة مشابهة.

 

وتعاطف عدد كبير من الجمهور وصنّاع الأغاني والمنتجين الموسيقيين معه، حيث دشّنوا حملة دعم للشرنوبي في مواجهة الطباخ.

تفاصيل خلاف الشرنوبي وسارة الطباخ 

 

الجدير بالذكر أن الشرنوبي قد كشف في مقطع فيديو عبر حسابه على "إنستجرام"، عن تفاصيل قضاياه المستمرة مع المنتجة سارة الطباخ، مشيرًا إلى أنه حصل على عدة أحكام قضائية تثبت انتهاء تعاقده مع شركتها.

 

وأوضح الشرنوبي أن المشكلة تكمن في استمرار وجود أغانيه على المنصات الموسيقية، رغم انتهاء التعاقد، مما يعرقل عمله الفني، مشيرا إلى أن هذه المشكلة تتشابه مع ما تواجهه شيرين عبد الوهاب مع روتانا.

 

وقال محمد الشرنوبي: أولًا بخصوص موضوع شيرين أنا مش فارق لي أى حاجة غير إني سمعت صوتك، وأن إحنا كجمهورك مستمتعين بصوتك ويا رب المشكلة اللى بينك وبين روتانا تخلص في أسرع وقت عشان نعرف نسمع صوتك بشكل طبيعى، وتأخدي حقك، وأنا أكتر حد في الفترة دى حاسس بشيرين هو أنا، لأن بقالي 5 سنين في قضايا ومشاكل مع سارة الطباخ في الشركة اللى كنت ماضي معها.

 

وأضاف: ومن سنتين وكام شهر بالظبط طلع حكم بالقضاء بانتهاء عقدي، وطلعت الشركة تقول لأ، وأنا طلعت أقول آه، لحد ما طلع 3 أحكام تاكدت أن العقد انتهى خلاص ومعنديش أي التزامات بأي شكل، وأكتر حاجة بتثبت أني بشتغل في التمثيل وماضي مع شركة من أهم شركات الوطن العربي وهي شركة مزيكا للمنتج محسن جابر، ودي شركة كبيرة وعندها شؤون قانونية وبتراجع ورق اللى بيشتغل معاهم، فالناس دي اتأكدت أن كل حاجة انتهت وإني معنديش التزامات، لأي شركة تانية ومضينا مع بعض وابتدينا نشتغل.

 

واختتم محمد الشرنوبي حديثه قائلًا: المشكلة اللى بتواجهنا دلوقتي أن الأغاني بتفضل موجودة على كل المنصات، ولكن في صغرة في يوتيوب مش عارفين، نتعامل معاها وهي لما بنزل فيديو على يوتيوب، بيتحجب واليوتيوب بيدي مهلة للي عمل طلب إلغاء الأغنية 6 أيام عشان يرفع قضية ولو رفع قضية بندخل في سنة.

مقالات مشابهة

  • كشف سر حالته الصحية.. زيارة جمال شعبان للفنان صبري عبد المنعم «صورة»
  • حمد إبراهيم يكشف تطورات الحالة الصحية لإيهاب جلال
  • أحمد الطاهري: لا يستطيع ولا يجرؤ أحد على المساس بنقطة واحدة من تراب مصر
  • خالد منتصر يهاجم الفنانة هلا رشدي: «هو احنا لسه مستنيين رأي فضيلتك»
  • الإسماعيلي يصدر بيان رسمي عن حالة إيهاب جلال الصحية
  • مصدر بالإسماعيلي لـ«الأسبوع»: نطلب دعاء المصريين لـ إيهاب جلال.. حالته الصحية صعبة
  • أبو تريكة يخضع لعملية جراحية.. وهذه آخر تطورات حالته الصحية – صورة
  • القضاء يغرم زوجة سبّت زوجها بـ 50 ألف جنيه.. ومفيدة شيحة: زوج جاحد
  • مارتينيز يطمئن جماهير ريال مدريد بعد جراحة ناجحة: سأعود أقوى
  • محمد الشرنوبي تريند جوجل بعد ساعات من حديثه عن معاناته مع سارة الطباخ