بوابة الفجر:
2024-08-09@05:06:51 GMT

سر تصدر رامي جمال للتريند.. تفاصيل

تاريخ النشر: 13th, July 2024 GMT

تصدر إسم النجم رامي جمال، تريند محرك البحث الشهير "جوجل"، خلال الساعات القليلة الماضية، وذلك بعد لقائه مع الإعلامية منى الشاذلي، مساء أمس الجمعة، والذي كشف من خلاله تفاصيل إصابته بمرض البهاق والمواقف المحرجة  الذي تعرض لها بسبب هذا المرض، كما تحدث عن قصة زواجه، ومن أبرز تلك التصريحات:

كواليس زواج رامي جمال

 

كشف رامي جمال خلال الحلقة قصة زواجه من زوجته ناريمان حيث تحدث قائلًا: "ناريمان جاءت إلى الاستوديو لكي ألحن لها أغنية لأنها كانت تغني وقتها، وأعجبت بها وشعرت تجاهها بالحب فصرحت لها بمشاعري وقمت بخطبتها والزواج منها في أسبوع فقط".

 

رامي جمال يكشف تفاصيل إصابته بمرض البهاق

 

وكشف أيضًا تفاصيل إصابته بمرض البهاق، قائلًا:"كنت بصحى من النوم ألاقي نقطة ومش عارف دي من إيه والدكتور قال لي دا بهاق ولازم نسيطر عليه، علشان البهاق بينتشر، كنت زعلان قبلها بفترة، فا عرفت إنه دة نتيجة زعل، والفترة اللي كانت بعد ماعرفت اني عندي بهاق كانت متلغبطة جدا".
رامي جمال يروي المواقف المحرجة بعد إصابته بمرض البهاق

 

 

وقال رامي جمال عن موقف محرج تعرض له بعد إصابته بالبهاق: "كنت خارج من استوديو وفيه حد كان داخل بيمد إيده ويسلم وأول ما أنا مدت إيدي راح عامل نفسه بيوطي بيربط الجزمة وراح قايل لي مبسوط جدًّا إني شُفتك وقام داخل".

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: رامي جمال الفنان رامي جمال أحدث أعمال رامي جمال آخر أعمال رامي جمال رامی جمال

إقرأ أيضاً:

رامي جمال يطرح أغنيته الجديدة "مش عايشين" (فيديو)

طرح النجم رامي جمال، منذ قليل أحدث أغانيه التي تحمل عنوان "مش عايشين"، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، وهي من كلمات عمرو المصري، ألحان إسلام رفعت، توزيع وميكس وماستر محمد مجدي.

كلمات أغنية مش عايشين رامي جمال


متفارقين وبعيد عن بعض احنا الاتنين.. وتعبنا البعد بقاله سنين بنكابر ليه وبنعمل فيها إننا ناسين.. متفارقين وبعيد عن بعض احنا الاتنين.. وتعبنا البعد بقاله سنين بنكابر ليه وبنعمل فيها إننا ناسين.. والحقيقة إن كل ذكرى حلوة عيشنا فيها.. لسه بندور عليها في الأماكن والأغاني.. نفسنا نرجعها تاني ومش عارفين.. والحقيقة إن كل حد فينا عاش حياته.. بين دموعه وبين آهاته.. والمواقف قاسية جدًا.. ده احنا عايشين بس فعلًا مش عايشين.. متفارقين هو الفراق كان ريح مين.. والعند أهو شوف وصلنا لفين.. واللي يشوفنا يفكرنا إن احنا اتنين قاسين.. متضايقين هو الفراق كان ريح مين.. والعند أهو شوف وصلنا لفين.. واللي يشوفنا يفكرنا إن احنا اتنين قاسين..والحقيقة إن كل ذكرى حلوة عيشنا فيها.. لسه بندور عليها في الأماكن والأغاني.. نفسنا نرجعها تاني ومش عارفين.. والحقيقة إن كل حد فينا عاش حياته.. بين دموعه وبين آهاته.. والمواقف قاسية جدًا.. ده احنا عايشين بس فعلًا مش عايشين.

أغنية "برود ببرود"

 

وكان رامي جمال،قد طرح مؤخرًا أغنية "برود ببرود"، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، وحقق من خلالها نجاحًا كبيرًا، وهي من كلمات أحمد العزب، ألحان محمود أنور، توزيع ومكس وماستر محمد ياسر.

مقالات مشابهة

  • "مش عايشين" لـ رامي جمال تحتل تريند يوتيوب
  • مشاهدات أغنية رامي جمال "مش عايشين" خلال 24 ساعة
  • رامي جمال يتصدر تريند يوتيوب بأغنية "مش عايشين"
  • رامي جمال يطرح "مش عايشين" عبر يوتيوب.. الكلمات كاملة
  • رامي جمال يطرح أغنيته الجديدة "مش عايشين" (فيديو)
  • «مش عايشين».. رامي جمال يطرح أحدث أعماله الغنائية (فيديو)
  • رامي جمال يشوق الجمهور لـ «مش عايشين» ويكشف عن مفاجأة
  • اليوم.. رامي جمال يطرح أغنيته الجديدة "مش عايشين"
  • رامي جمال يستعد لطرح ألبومه الجديد ديسمبر المقبل
  • بعد تألقه في مهرجان العلمين.. رامي جمال يستعد لـ«مش عايشين»