حرص الفنان تامر حسني على دعم أصحاب الهمم من خلال منشور له عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والڤيديوهات الشهير إنستجرام وجه فيه رسالة دعم وحب إليهم.

تامر حسني 
منشور تامر حسني عبر إنستجرام

نشر الفنان تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع إنستجرام ڤيديو به فتاتين من أصحاب الهمم وتقومان بغناء أغنية تامر حسني الجديدة التي تحمل إسم "جامدين جامدين" وجاء تعليق تامر حسني على الڤيديو:
" كان لازم أنزله بوست عشان أحيي من قلبي الجامدين الجامدين العسل دول حبايب قلبي أنتم المصدر الحقيقي للطاقة الإيجابية الجميلة وكلمة الحمدلله وللصبر وللتقبل وللقوة 
أنا طاير بيكم من كل قلبي أحلى جامدين جامدين في الدنيا".

https://www.instagram.com/reel/C9DXzezsZM3/?igsh=Z3pnNXYzN3JyNjdr


أحدث أغاني تامر حسني

وإلى جانبه طرح الفنان تامر حسني في الأيام القليلة الماضية أحدث أغانيه والتي جاءت بعنوان "جامدين جامدين" وقام بطرحها عبر حسابه الرسمي على موقع الڤيديوهات "يوتيوب" والأغنية جائت من من كلمات محمود سليم، ألحان تيام علي، وتوزيع هشام محمد وماستر على فتح الله، وقد لاقت رواجا كبيرا عبر مختلف منصات التواصل الإجتماعي.

البوستر الرسمي لأغنية جامدين جامدين 
كلمات أغنية جامدين جامدين لتامر حسني

وتقول كلمات الأغنية:
لو حد زعلان قابلك
هاته من إيديه
قوله في ناس فرحانه
وجو جديد عليه
لو جالنا بس هيطلع
من كل اللي فيه
إحنا لمتنا دي
بالدنيا كلها
كل دقيقه انبساط
بنستغلها
والسكه اللي بتزعل
نمشي عكس

رقص اللي مكشر دلعه
وتعالى من الحزن نطلعه
يالا خلي اليوم ده نولعه
ونكتر الحلوين
جامدين جامدين وده كده كده
صحبتنا الحلوه مأكده
لأ بقى والحلو في كل ده
احنا كده من سنين

لسه الأيام الحلوه بينا مكملة والسهرة جامده معانا ولسه مبيته واكيد بكرا اللي جاي اجمل من كده، عدي وفوت وكبر، وانسى ومتقفش، فك الزعل علشان بقى، وشك ميكرمش، هنعيش الدنيا مره ياعم.

 

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: تامر حسني اغنية جامدين جامدين الفجر الفني جامدین جامدین تامر حسنی

إقرأ أيضاً:

صحة الدقهلية: إعدام نصف طن أغذية غير صالحة للاستهلاك الآدمى

شنت إدارة مراقبة الأغذية التابعة لمديرية الصحة بالدقهلية حملة مكبرة على 19 منشأة غذائية بحى شرق وغرب المنصورة قاد الحملة الدكتور تامر الطنبولى وكيل المديرية للطب الوقائى يرافقه الدكتورة لبني عابد مدير ادارة الاغذية بالمديرية 
أسفرت الحملة عن ضبط 1286 كليو جرام  مواد غذائية علاوة على 4752 لتر من عصائر ومشروبات متنوعة يشتبه في عدم صلاحيتها للاستهلاك الآدمي ودون بيانات ومخزنة في أماكن بها خطر داهم علي الصحة العامة. 
وصرح الدكتور تامر الطنبولى وكيل المديرية للطب العلاجى أن قائمة المضبوطات تضمنت70  كيس كبدة مجهولة المصدر وبها سائل انفصالي وعدد 5 كرتونة لحم قطع مجهول المصدر باجمالي وزن 100كيلو  و نحو 150كيلو لحم مفروم وعجينة برجر علاوة على 340كيلو دهن مجهول المصدر ومتغير في الخواص  و130 كيلو سجق . 
كما تم ضبط  180كرتونة بسكويت  مخزنة أسفل ماسورة صرف صحي بافضافة إلى  1200 عبوة مشروب طاقة مخزن في الطريق العام وداخل مخزن بة خطر داهم .واعدام نص طن اغذية مختلفة لتغير في خواصها الطبيعية. 
بدورها أكدت الدكتورة لبنى عابد مدير إدارة مراقبة الأغذية أنه جرى التوصية بإغلاق 4 منشىآت وسحب 11 عينة للتأكد من صلاحيتها للاستهلاك الادمي بالإضافة إلى تحرير 40 محضراً من بينها  8محاضر ضبط وأرسلت للنيابة العامة لاستكمال الإجراءات و ١٢ محضر جنح صحية لعدم توافر الاشتراطات الصحية بالمكان و20 محضر جنحة صحية بالقرار 97لعدم حمل شهادة صحية تثب الخلو من الأمراض المعدية.
و ذلك بناء علي تعليمات الدكتور تامر مدكور وكيل وزارة الصحة بالدقهلية بضرورة تشديد الرقابة علي الأغذية المقدمة للمواطنين وفى إطار علي الخطة الموضوعة بمعرفة إدارة مراقبة الأغذية. 

مقالات مشابهة

  • اصطحبه للصلاة.. تفاعل واسع على صورة لتامر حسني وابنه
  • منشور لتامر حسني يشعل السوشيال ميديا.. ما قصته؟
  • تامر حسني وابنه يظهران بالجلابية البيضاء: «كنا بنصلي الجمعة»
  • تامر حسني في أحدث ظهور رفقة نجله آدم «صورة»
  • عقب صلاة الجمعة.. تامر حسني يطالب جمهوره بالدعاء للأمة العربية (شاهد)
  • تامر حسني: علمت ابني يدعو لكل البلاد العربية
  • تامر حسني يفاجئ عروسين بحضور زفافهما وإحيائه مجاناً
  • رسالة صوتية من تامر حسني تصبح حديث السوشيال ميديا
  • تامر حسني يفاجئ عروسين بحضور حفل زفافهما دون مقابل.. التفاصيل الكاملة
  • صحة الدقهلية: إعدام نصف طن أغذية غير صالحة للاستهلاك الآدمى