تحدثت الفنانة سحر رامي عن علاقتها بالراحل حسن الامام:' فات ٩ سنين كل ما افتكر المدة ببقي مش مصدقة أنهم ٩ سنين قد إي العمر ببجري بسرعة أوي أما فاكرة كل حاجة كأنها امبارح".


كشفت حقيقة مقولة عدم نجاح زواج الفنانين خلال حوارها مع الإعلامية إنجي هشام في برنامج المنسي عبر قناة هي  :' احنا حالة وفي ناس كتير ناجحة بس احنا عشان تحت الأضواء والفنانين عندهم حس مرهف لكن لما بتكون العلاقات مش وقتية ومش اتنين قابلوا بعض في فيلم أو مسلسل فحبو بعض وبعد المسلسل بيسيبوا بعض، حدوتي مش كده أنا وحسين دماغنا مختلفة علشان كده كنا مستمرين مع بعض بس طبعا ربنا مش رايد.


وتحدثت عن عدم احتفالها بعيد ميلادها بعد رحيله:' خلاص الموضوع ده انا فاكرة بس التاريخ ده، لكن الموضوع انتهى أنا حتى شيلت التاريخ.

أضافت خلال حوارها مع الإعلامية إنجي هشام:' مبصدقش أن الفيلم نجح الفيلم نجح جدا وعمل نقلة في استخدام المجاميع في السينما وهاجمونا ساعتها والأغنية نجحت أو ي وأحمد زكي كان في احلى حالاته ورغدة كانت رهيبةؤ ونا مكنتش هعمل الدور كان في اتفاق أننا هنعمل جروب فني لكن مش همثل، لكن لما جينا انتجنا خيري بشارة أصر اني هعمل الدور وقال لحسين مالكش دعوة ومكنش معانا فلوس كتير كنا عايزين ننجح مش هنتهاجم.

 

وكشفت حقيقة هجومها على الفنان هيثم أحمد زكي بسبب نيته في عمل جزء ثان من فيلم " كابوريا" قائلة:' الحكاية مجاش كده انا فوجئت أن حد بيكلمني فون بيقولي انتي هترفعي قضية على هيثم احمد زكي عشان هيعمل جزء تاني من كابوريا، الكلام ده سمعته من واحد صحفي،. قلتله هو فين الكلام ده هو هيعمل جزء تاني، أنا مش من حقي اقاضيه الجزء التاني ملك عصام الشماع ككتابة، لكن لو اتاخد حتة من الفيلم أو حته من الأغنية بيتاخد عليها فلوس لأن دي حقوق ودا انتاجي لكن لو اتعمل جزء تاني أنا مش طرف في الموضوع.

 

المصدر: بوابة الفجر

إقرأ أيضاً:

الجديد: زياد دغيم مجرد ظاهرة صوتية ولا يملك الآن إلاّ الصراخ

وصف أستاذ الاقتصاد بجامعة مصراتة مختار الجديد، زياد دغيم عضو مجلس النواب المُقال، وسفير ليبيا في هولندا، ومستشار المنفي للشؤون التشريعية والانتخابات؛ بـ “الظاهرة الصوتية”.

وقال الجديد في منشور على فيسبوك، إن دغيم “لا يقدم ولا يؤخر في الأمر شيء. خلال أسبوع تم كل شيء بشكل سريع وبعيدا عنه بداية بالاتفاق المبدئي الخميس الماضي إلى اعتماد من مجلسي النواب والدولة إلى حلف اليمين إلى الاستلام واخيرا استئناف إنتاج النفط اليوم”.

وأوضح أنه “لذلك فالوضع الطبيعي انه ترقى له الحرارة شوي .والان لا يملك إلا الصراخ. وكان غير ربي يهدي عبدالله اللافي ويفك منه الميكروفون”.

الوسومالجديد

مقالات مشابهة

  • عمرو أديب عن رأس الحكمة: ليس كمبوند بل مدينة متكاملة
  • خناقة كافيه التجمع.. نص تحقيقات مقتل «إسلام» قبل خطوبته وحفل التخرج
  • عادل عبدالرحيم يكتب: في يوم الابتسامة.. عيشها بسعادة علشان مالهاش إعادة
  • الجديد: زياد دغيم مجرد ظاهرة صوتية ولا يملك الآن إلاّ الصراخ
  • الراصد الجوي “المنذر” يحذر السودانيين بالمحروسة: (الشتاء المقبل في مصر سيكون الأشد قسوة وقد تصل درجة الحرارة تحت الصفر وربما نشاهد الصقيع) ومتابعون: (شقاوتنا شقاوة نطير وين تاني)
  • بعد أسبوعين..أغنية كبرتوا الموضوع لـ أحمد سعد من مسلسل" ديبو " تتخطى المليون مشاهدة
  • حسن إسماعيل: تقزم… تتدحرج
  • ملاسي: انتهى من رجلٍ كان محترماً قبل الحرب إلى مجرد إبراهيم بقال
  • من مسلسل "ديبو".. أغنية "كبرتوا الموضوع" لـ أحمد سعد تتخطى مليون مشاهدة
  • مشاركة مندوبية فلسطين في ورشة عمل حول موضوع نزع السلاح والتسريح وإعادة الإدماج (DDR)