نجوم الفن، بدرية طلبة كل واحدة تقدر تدبر نفسها وبيتها ومبقاش في رفاهية نشتري زيادات،أكدت الفنانة بدرية طلبة، أنها تعتمد على ابنتها في تدبير أمور المنزل، موضحة أنه أصبح .،عبر صحافة مصر، حيث يهتم الكثير من الناس بمشاهدة ومتابعه الاخبار، وتصدر خبر بدرية طلبة: كل واحدة تقدر تدبر نفسها وبيتها.. ومبقاش في رفاهية نشتري زيادات، محركات البحث العالمية و نتابع معكم تفاصيل ومعلوماته كما وردت الينا والان إلى التفاصيل.

بدرية طلبة: كل واحدة تقدر تدبر نفسها وبيتها.. ومبقاش...

أكدت الفنانة بدرية طلبة، أنها تعتمد على ابنتها في تدبير أمور المنزل، موضحة أنه أصبح لا يوجد رفاهية لشراء أشياء زيادة عن حاجة المنزل.

وقالت بدرية طلبة في مقدمة برنامجها “من غير نفسنة” الذي تقدمه مع الفنانة انتصار ونوليا، عبر شاشة قناة “هي”: الأول كنت أنزل أجيب طلبات بيتي، ولكن دلوقتي بناتي اللي بيروحوا، والأسعار زادت شوية بقيت الحاجات كل كام يوم مش طلبات الشهر، وكل واحدة تقدر تدبر نفسها، ومبقاش في رفاهية نجيب زيادات.

وتابعت: طالما أنا مش عارفة أدور الدنيا أخلي زوجي العزيز يدير الدنيا، والناس دلوقتي بقت واعية وعارفة أن في غلاء جامد ومبقتش تشتري زي الأول، الدنيا هديت شوية.

وأضافت: في جيران تلاقيها حالتهم زنقت شوية، إيه المشكلة في الظروف اللي إحنا فيها دي يساعد اللي حواليه؟ الأكل اللي بيفيض.

‎“من غير نفسنة” برنامج نسائي ساخر يقدمه كلا من الفنانة انتصار وبدرية طلبة ونوليا، يعرض يوميًا من السبت إلى الثلاثاء، ويقدم عددًا من القضايا الاجتماعية بطريقته الساخرة والخاصة من خلال استضافة عددًا من الشخصيات المؤثرة على السوشيال ميديا والمشاهير والفنانين لمعرفة آرائهم في تلك القضايا.

185.159.153.90



اقرأ على الموقع الرسمي


وفي نهاية المقال نود ان نشير الى ان هذه هي تفاصيل بدرية طلبة: كل واحدة تقدر تدبر نفسها وبيتها.. ومبقاش في رفاهية نشتري زيادات وتم نقلها من جريدة الموجز نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

علما ان فريق التحرير في صحافة العرب بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر او الموضوع من مصدره الاساسي.

المصدر: صحافة العرب

كلمات دلالية: ايجي بست موعد عاجل الدولار الامريكي اليوم اسعار الذهب اسعار النفط مباريات اليوم جدول ترتيب حالة الطقس بدریة طلبة

إقرأ أيضاً:

"حادثه مش مجرد كدمة".. كلمات أغنية حماقي "صدمة"

قدّم الفنان محمد حماقي الأغنية الثالثة “صدمة” من ألبوم هو الأساس، وذلك عبر موقع الفيديوهات الشهيرة يوتيوب، وكامل المنصات الموسيقية الشهيرة

يتعاون حماقي في أغنية صدمة للمرة الأولى مع الشاعر مصطفى حسن والملحن محمد عبد المنعم، وكان التوزع الموسيقي لـ توما.

وتقول كلماتها "فراقك ده جرح وصدمه حادثه مش مجرد كدمه خلت قلبي بره الخدمة مابقاش شغال يدخل غرب ليه في خلافاتنا ويبخوا السموم في حياتنا دايرين صبح ليل في سيرتنا وقولنا وقال يلعن ابو الناس اللي وقعوا مابينا يلعن ابو الناس اللي خلونا شيلنا يلعن ابو الناس اللي كلامهم بهدلنا يلعن ابو الناس اللي فرقونا يلعن ابو الناس اللي شيلونا يلعن ابو الناس اللي ضيعونا دموعي دي شلال نازله وبعدك وحيد و في عزله أيامي تقيله ورزله مابقتش انام حلفتك بقى ترجعلي أنا ليا حاجات تشفعلي سكتهم بقى واسمعلي شبعنا كلام

وعلى صعيد آخر استقبلت شوارع القاهرة الحملة الدعائية لألبوم الفنان محمد حماقي “هو الأساس”، الذي يدخل به الماراثون الغنائي لصيف 2024، حيث ظهر البوستر الرسمي في عدد من شوارع القاهرة الكبر، منها “الزمالك، محور 26 يوليو، مدخل مدينة الشيخ زايد”

انطلاق دعاية ألبوم هو الأساس 

أطلق حماقي الصورة الأساسية للألبوم منذ مايقرب من أسبوعين، عبر حساباته المختلفة عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

ظهر حماقي في البوستر بمظهر خارج المعتاد عليه، حيث صبغ شعره باللون الأبيض وبنطال باللون الزيتوني به قطعات بشكل عشوائي، حيث يندرج تحت لوك شبابي جريء متناسب مع الموسم الصيفي الذي سيطرح فيه الألبوم.

افتتح حماقي ألبوم هو الأساس بأغنية “واكلة الجو” التي اقتربت من مليوني مشاهدة، خلال الأسبوع الأول من طرحها .

اقتربت أغنية “واكلة الجو” في أسبوعها الأول من حاجز المليون ونصف مشاهدة عبر يوتيوب، من كلمات تامر حسين ألحان عزيز الشافعي توزيع تميم.

وتقول كلماتها “أنا جنبي قاعدة أحلى واحدة في القعدة واحدة واخدة قلبي واحدة واحدة ضرب نار دمار دي مش بتهدا جامدة مش هزار أنا جنبي قاعدة أحلى واحدة في اللمة لأ بجد فينها وفين همّ حد شاف جمال كده بالذمة دايسة ع الزرار واكلة الجو اليوم بوجودها احلوّ هفضل 100 سنة هنا لو قدامي عينيها الحلوين دول واخدة الناس بالرقة وبالإحساس أنا عيني عليها يا ناس إيه اللي بتعمله فيا ده معقول أنا جنبي قاعدة أحلى واحدة في القعدة واحدة واخدة قلبي واحدة واحدة ضرب نار دمار دي مش بتهدا جامدة مش هزار أنا جنبي قاعدة أحلى واحدة في اللمة لأ بجد فينها وفين همّ حد شاف جمال كده بالذمة دايسة ع الزرار أنا جنبي واحدة الجمال يغير منها والقمر يموت يبقى مكانها واللي شافها مرة بيدمنها مايصادفش نوم وأنا ع العموم بقول وأحب أعرّفها لو مافيش مضايقة أنا هخطفها خطفة م اللي هتحب تشوفها مني كل يوم واكلة الجو اليوم بوجودها احلوّ هفضل 100 سنة هنا لو قدامي عينيها الحلوين دول واخدة الناس بالرقة وبالإحساس أنا عيني عليها يا ناس إيه اللي بتعمله فيا ده معقول أنا جنبي قاعدة أحلى واحدة في القعدة واحدة واخدة قلبي واحدة واحدة ضرب نار دمار دي مش بتهدا جامدة مش هزار أنا جنبي قاعدة أحلى واحدة في اللمة لأ بجد فينها وفين همّ حد شاف جمال كده بالذمة دايسة ع الزرار”

كان قد طرح حماقي حديثًا 6 أغاني صيفية منفردة بدايةً من أغسطس 2023 “لمون نعناع، حبيت المقابلة، مش كفاية فراق، ده قلبي ده، دلعنا كتير، ايه السعادة دي”، والتي حققت ملايين المشاهدات عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب ومنصات الموسيقى المختلفة.

كان من المفترض أن يطرح حماقي ألبومه الغنائي الشتوي خلال آواخر 2023، ولكن أحداث غزة حالت دون تنفيذ ذلك وتوقف تمامًا عن كامل أنشطته الفنية.

أما على صعيد الألبومات الغنائية الكاملة فطرح حماقي في 2021 “يافاتني”، الذي ضم  17 أغنية "يا فاتنّي، ماتعودناش، لوهتسيب، تك، عرض مستمر، زيها مين، لو هتسيب، مش قادر أنسى، يانسيم، تك، عايزك تسمعني، ردوده غريبة، طالع موضة، ظلموني، ليلة من لياليك" بجانب "نادانا، لا ملامة، ودينا بعيد"، التي تم طرحهم كأغانٍ إضافية داخل الألبوم. 

مقالات مشابهة

  • مشاركة نجوم الفن بمهرجان نبتة للأطفال في مهرجان العلمين الجديدة 16 أغسطس
  • آخرها شرب الخل.. تعرف على أغرب عادات نجوم الفن
  • شاهد بالصور.. حسناء الفن السوداني أفراح عصام تبهر المتابعين بإطلالة ساحرة والجمهور يتغزل: (أرض أحفظي ما عليك)
  • قوة من “الميليشيا” تقدر بـ”فصيلة مشاة” بكامل تسليحها سلمت نفسها في شندي
  • "أحلى واحدة".. ياسمين عبد العزيز تتغزل فى نفسها بأحدث ظهور
  • «كسروا الدنيا».. أكرم حسني يهنئ صناع وأبطال فيلم «X مراتي»
  • "حادثه مش مجرد كدمة".. كلمات أغنية حماقي "صدمة"
  • كلمات أغنية حماقي "شاغل كل الناس".. فيديو
  • أحمد سلامة عن عبلة كامل: من الشخصيات النادرة ولم تتغير منذ بدايتها وعودتها مكسب للفن
  • شاهد بالفيديو.. عروس الفن السوداني ريماز ميرغني تبهر المتابعين بجلسة تصوير خاصة في ليلة زواجها