كشف مؤدي المهرجانات، عصام صاصا، عبر حسابه الرسمي بموقع تداول الصور والفيديوهات «إنستجرام» عن ما أحدثته الأزمة في حياته خلال الساعات القليلة الماضية، وذلك بعدما تورط في حادث دهس شاب على الطريق الدائري.

وكتب عصام صاصا عبر حسابه الرسمي بموقع «إنستجرام» عن أزمته، قائلا: «بسم الله الرحمن الرحيم، ربنا وحده يعلم أنا بكتب الكلام دا وانا عامل ازاى و في ايه، أنا بقالي أكثر من شهر قاعد من غير شغل ومعنديش أي حاجه اعملها غير اني قاعد وما باليد حيلة و مستني قضاء ربنا سبحانه وتعالي و محدش هيفهم او هيحس بالموضوع غيري».

وأضاف صاصا: «أنا مطلعتش اتكلمت وعدت وزدت في الموضوع كتير ومحدش شافني حته بفيديو قولت أي كلمة خالص، لكن انا عندي شغلي و عندي عقود والتزامات لما اعملها واخلصها يا أما هدخل في قصه تانية أنا مش قدها و شرط جزائي،

انا هنزل شغلي و هشتغل لاني مش بإيدي بايدن حاجة غير اني اعمل كده».

وواصل: «أنا عندي امي و عندي اخويا و عندي مراتي وابني وفرقه فيها اكتر من ٣٥ شخص في رقبتي انا شاب لسه ببدأ حياتي ولسة بقول يارب، مصاريف البيت و الأقساط و الحاجات دي كلها اللي انتو متعرفوش عنها حاجه مين اللي هيدفعها انا طالع اتكلم لأن ما باليد حيلة غير انكم لازم تفهموا».

وتابع: «أن كل اللي بتسمعوا مش صح الفلوس و القصور والعربيات كل ده مش صح و حال الناس اللي شاغلين معايا كل دول حالهم واقف بسببي انا كل دول ليهم بيوت وعيال ودنيا تانيه خالص، أنا عارف ومتاكد ان ربنا مش هيورينا الشر و مش هيوريني اي حاجه وحشه ده ابتلاء من عند ربنا سبحانه وتعالي».

وأضاف: «أنا راضي بكل حاجة و مش هقول غير الحمدلله على كل شئ والحمدلله و اللي ربنا كاتبهولي هشوفوا، سوا خير او شر محتاج من كل الناس اللي بتحبني تدعيلي من قلبها بجد انا عمري ما كنت شخص مؤذي و عمري ما كنت شخص وحش مع حد.. ربنا كبير، وحشتوني اوي يا احلي جمهور في الدنيا، عصام صاصا».

اقرأ أيضاً«كفاية ظلم».. أول تعليق من منظمة حفل عصام صاصا في الإمارات | صورة

مش هربان ومعايا في دبي.. زوجة عصام صاصا تستفز أسرة «ضحية الدهس» (صور)

نشرة حوادث «الأسبوع»| محامي ضحية عصام صاصا يكشف التطورات.. ومحاكمة الفنانة انتصار

المصدر: الأسبوع

كلمات دلالية: إحالة مطرب المهرجانات عصام صاصا إلى محكمة الجنايات الفنان عصام صاصا صاصا عصام صاصا عصام صاصا 2023 عصام صاصا 2024 عصام صاصا انا مش انا عصام صاصا دهس شاب عصام صاصا منحرفين عصام صاصا مهرجان كليب عصام صاصا مطرب المهرجانات عصام صاصا عصام صاصا

إقرأ أيضاً:

موقف محمود كهربا من الرحيل عن الأهلي بعد أزمته مع كولر

 

بات النجم الدولي محمود عبد المنعم كهربا لاعب الفريق الأول لكرة القدم بالنادي الأهلي، على أعتاب الرحيل عن القلعة الحمراء، خلال فترة الانتقالات الصيفية الحالية.

موقف محمود كهربا من الرحيل عن الأهلي

وأكد الناقد الرياضي عمرو ثروت، في تصريحات له عبر برنامج "رقم 10" المذاع عبر القناة الأولى بالتلفزيون المصري:" كهربا ليس سعيد داخل النادي الأهلي، وهناك بالفعل خلافات بينه وبين مارسيل كولر المدير الفني للفريق".

وأضاف:" كهربا غاضب للغاية بسبب عدم مشاركته بشكل أساسي مع الأهلي؛ ولا يحب الجلوس على مقاعد البدلاء ".

وأشار:" كهربا لديه خلافات كذلك مع مساعد مارسيل كولر، وهو سبب المشكلة في مران المستبعدين من مباراة فاركو، ولذلك لم يستكمل المران".

واختتم:" كهربا يمتلك العديد من العروض السعودية، والأقرب هو الانتقال إلى أحد هذه الأندية، والنادي الأهلي رحب برحيل اللاعب عن صفوف الفريق، نظرا لأنه من المقرر أن يتعاقد مع مهاجم أجنبي جديد ".

مقالات مشابهة

  • تفاصيل العرض السعودي لضم كهربا.. بعد أزمته في الأهلي
  • موقف محمود كهربا من الرحيل عن الأهلي بعد أزمته مع كولر
  • أول تعليق من أمل رزق بعد خطوبة ابنتها «هيا»: «ست البنات ليلتها قمر»
  • عاجل.. كولر يتخذ قرارًا ناريًا ضد كهربا بعد أزمته الأخيرة
  • محمد رمضان يعلق على صفعة عمرو دياب ويكشف سبب غيابه عن رمضان 2025
  • «شغلي الشاغل تخفيف معاناتكم».. رسالة من الرئيس السيسي لـ المصريين
  • أحمد كشري: جماهير البلدية السر وراء قبولي تدريب البلدية.. وهدفي البقاء في الدوري
  • تامر حسين ينشر مقطع فيديو من آخر حفل للهضبة
  • الأهلي يعاقب كهربا بعد أزمته مع كولر
  • أخنوش: كنت فطاطا وجات عندي بنت صغيرة وقاتلي سلم على جلالة محمد السادس(فيديو)