صدى البلد:
2024-07-09@16:37:06 GMT

محمد دياب يكشف عن علاقته بزوجته وتعرفه عليها

تاريخ النشر: 22nd, April 2024 GMT

تحدث الفنان محمد دياب عن علاقته بزوجته  هاجر الإبياري، قائلاً : تعرفت عليها أثناء عملها في الراديو وأحببتها، كانت قصة حب استمرت ثلاث سنوات ونصف".

وأضاف خلال حواره ببرنامج " كلمة أخيرة  " الذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي على شاشة   “ ON":"  "حينما بدأت أتحدث معها وجدتها مرحة ودمها خفيف جداً وأنا أكتر حاجه تجذبني في أي ست أن يكون دمها خفيف، بالإضافة إلى كونها واعية ومثقفة وتفهم في الفن وفجأة تحولت مكالمة الاستضافة للتعارف استمرت لمدة 45 دقيقة ".



وأكمل: العلاقة تحولت لصداقة وباخد رايها في كل حاجة وبقت اقرب الناس لي وفجأة تورطت ولقيت تفسي بحبها".

ورداً على سؤال الحديدي هل أنت رجل شرقي في المنزل؟ أجاب قائلاً : " لو احتاجتني في البيت في أي حاجه بعملها ما عنديش عقدة الراجل ما يعملش  وهي مش بتخليني أعمل حاجه ".


وأوضح أن زوجته معتدلة في غيرتها، فهي تثق في بشكل كبير جداً، متابعا: أنا راجل بيتوتي وبحب البيت لو مفيش شغل ببقى على الكنبة في البيت وبحب البيت وهي فيه ".

 

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: محمد دياب الفنان محمد دياب الراديو برنامج كلمة أخيرة لميس الحديدي

إقرأ أيضاً:

مصطفى شوبير يدافع عن والده بعد وفاة احمد رفعت

دافع مصطفى شوبير عن والده الإعلامي احمد شوبير ضد الإتهامات التي لاحقته خلال الساعات الماضية بعد وفاة احمد رفعت نجم فريق مودرن سبورت.

وزارة الرياضة تكشف ملابسات سفر اللاعب الراحل أحمد رفعت في بيان رسمي

وقال مصطفى شوبير عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الإجتماعي “إنستجرام" : “ اتهامات اتهامات و خوض في ذمم بدون علم ولا أي دليل انتو مفرقتوش عن اللي ظلموا  رفعت في حاجه و دلوقتي بتتهمه ناس ظلم بانهم السبب في اذي شخص بدون اي دليل حتي دي عايزينها أهلي و زمالك و تريند ”.

وأضاف: “ اخو اللاعب طلع و قال اساله فلان و ذکر اسم شخص و وكيله كان قاعد و حصلت مواجهه بينه و بين الشخص اللي تم ذكر إسمه فين بقي إسم أحمد شوبير في جمله مفيده؟ متابعا ولا اخو رفعت ولا وكيله ولا المحامي بتاعه قال حاجه أو ذكر إسمه حتي زي ما المفبركين بيكتبه..   التريند عمي الناس والاتهامات الباطله واي حد بيكتب اي حاجه والناس للاسف بتصدقها و خلاص ”.


وأكمل حارس الأهلي: “  ياريت الناس اللي بتكتب ده درس لينا تبدأ بنفسها الأول و متظلمش حد تاني بتهامات باطله بدون أي دليل لأن كده أنت أول وأحد متعلمش من الحصل وبتعيد الظلم بس بطريقة " تانية ”.
وأتم: “ استقيموا يرحمكم الله و سيبكم من التريند كلنا لله. راجعون.. اخيرا ربنا يرحمك يا رفعت أكيد انت في مكان أحسن لا تنسوه من صالح دعائكم ”.

مقالات مشابهة

  • البيت الأبيض يكشف حقيقة خضوع بايدن للعلاج من «الشلل الرعاش»
  • إطلاق مبادرة "الإكرام في تعظيم البيت الحرام".. تعرف عليها
  • خالد الصاوي يكشف كواليس عودة علاقته بـ غادة عبد الرازق بعد قطيعة دامت لسنوات
  • الليلة.. عماد زيادة ضيف عمرو الليثي ببرنامج "واحد من الناس"
  • عاجل.. "الرياضة” تحسم الجدل في أزمة أحمد رفعت
  • بعد نجاح «حبيت المقابلة».. تامر حسين يعلن عن تعاون جديد مع حماقي
  • شقيق الشهيد أحمد منسي: معركة البرث ملحمة حافظت على أرض الوطن
  • "الرياضة" تحسم الجدل في أزمة أحمد رفعت: النادي مسؤول عن الإجراءات
  • مصطفى شوبير يدافع عن والده بعد وفاة احمد رفعت
  • محمد مكي: إمام عاشور يمتلك موهبة تفوق الأهلى والزمالك