صدى البلد:
2024-06-27@09:41:30 GMT

ريم طارق وحسن شاكوش يتصدران موقع إكس

تاريخ النشر: 7th, April 2024 GMT

تصدر اسم حسن شاكوش وطليقته ريم سامي موشرات البحث عبر موقع التغريدات العالمي “إكس”. 

وكان قد ظهر حسن شاكوش عبر صفحته الرسمية علي موقع الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، في بث مباشر علق فيه علي حلقته ضمن برنامج رامز جلال . 

وقال حسن شاكوش: عايز أقول لجمهوري متزعلوش حقكم عليا كنت عايز أقدم ليكم أحسن حاجة وحلقة حلوة عشان إحنا في جو رمضان وعايز الناس تنبسط وقلت الناس تبقى مبسوطة بالحلقة، وقلت أنا عارف أني رايح لرامز بالرغم أي حاجة هتحصل بس قلت مش مهم المهم الناس تنبسط.

حسن شاكوش عن مشكلة برنامج رامز جلال: كنت عايز أكمل الحلقة لوحدي محارب الحلقة 27.. غفران تطرد منة فضالي

واستكمل حسن شاكوش: أنا اسف على اللى أنتم شفتوه في الحلقة عشان كمان الحلقة مكملتش ومحصلش نصيب، أنا كحسن شاكوش كنت عايز أكمل الحلقة لوحدي، لأن رامز نجم كبير ودي يعتبر 3 سنة أطلع مع رامز وهو محترم، وشكرًا لرامز أنه اختارني من ضمن النجوم اللى استضافهم في البرنامج، بقول لرامز متزعلش وحقك عليا أنا عارف أن كنت عايز تقدم أحلى حاجة لجمهورك. 

وأضاف: بس ده يثبت للوطن العربي كله أنك أنت مش بتتفق مع نجم، وكنا ممكن عادي نكمل الحلقة بس أننا منكملش الحلقة في مصداقية أني مكنتش أعرف واتفاجئت أن في ضيف تاني، والحمدلله على كل حال وكل واحد مش بياخد أكتر من نصيبه، وبتأسف لكل الناس اللى سمعت أي ألفاظ مش كويسة حتى لو مش مني، وإن شاء الله نتقابل رمضان اللي جاي.

 

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: الفنان حسن شاكوش برنامج رامز جلال رامز جلال حسن شاكوش ريم طارق حسن شاکوش کنت عایز

إقرأ أيضاً:

تركي آل الشيخ يكشف عن إيرادات فيلم "ولاد رزق 3"

يعد فيلم «ولاد رزق 3 - القاضية» للمخرج طارق العريان أحد أهم الأعمال المشاركة ضمن موسم عيد الأضحى المبارك لهذا العام، وينافس بقوة مع  عدة أفلام، وحقق إيرادات عالية فور عرضه في السينمات.

فكشف المستشار تركي آل الشيخ عن إجمالي إيرادات فيلم «ولاد رزق 3 - القاضية» حيث حقق أرقام قياسية في شباك الإيرادات، وتربع على المركز الأول، حيث حقق  170 مليون و665 ألف و357 جنيه، خلال 13 يوم فقط من عرضه. 

 

قصة فيلم «ولاد رزق 3»

 

وتدور أحداث الجزء الثالث من الفيلم بعد مرور سنوات وانفصال الأخوة في طرقهم الحياتية المختلفة، لكن في يوم من الأيام، يعود شبح من الماضي ليلقي بظلاله على ولاد رزق، ما يجبرهم على العودة إلى حياة الجريمة والسرقة مرة أخرى حتى ينجوا بأنفسهم في عملية مصيرية هي الأكبر والأخطر والأهم في تاريخ ولاد رزق.

 

أبطال فيلم ولاد رزق 3 القاضية



فيلم ولاد رزق 3 - القاضية، بطولة أحمد عز، عمرو يوسف، آسر ياسين، محمد ممدوح، كريم قاسم، علي صبحي، سيد رجب، محمد لطفي، نسرين أمين، أسماء جلال، وعدد من ضيوف الشرف على رأسهم النجم كريم عبد العزيز، والفيلم من تأليف صلاح الجهينى وإخراج طارق العريان، وإنتاج شركة RAW Entertainment بالتعاون مع Synergy Films.

مقالات مشابهة

  • هل يوجد ربا في شراء وحدات الإسكان الاجتماعي؟.. أمين فتوى يوضح - فيديو
  • مدير عام قصر البارون لـ "الفجر": شاكوش وعمر كمال مقربوش من القصر
  • “شحاتة عيني عينك”.. سمية الخشاب تعلق على “جولات تيك توك”
  • ناقد فني يردّ على تعليق لـ محمد إمام
  • تركي آل الشيخ يكشف عن إيرادات فيلم "ولاد رزق 3"
  • الناس زعلانة ليه؟
  • ثانوية اللى يروح ميرجعش!
  • سمية الخشاب: التعليم «مبيحددش لا مصير ولا نيلة»
  • لطيفة 2024 | قائمة أغاني ألبوم مفيش ممنوع
  • الويشي يرحل عن لافيينا