كشف مطرب المهرجانات مسلم، تفاصيل عودته لخطيبته السابقة يارا، والتي انفصل عنها بعد أيام قليلة من إعلان الخطوبة.

وأعلن مسلم حصريا لبرنامج "أسرار"، الذي تقدمه الإعلامية أمير بدر على شاشة "النهار"، أنه عاد مرة أخرى لخطيبته السابقة والتي وقفت بجانبه كثيرا.


واضاف مسلم: خطبت بعد طلاقي بـ 7 شهور، لأني حبيت من قلبي مش بعقلي واختيار قلبي، والمرة اللي فاتت كانت اختيار الناس وأني اقعد في البيت واتجوز وممشيش غلط، وكلنا بنغلط وكلنا خطائين، واللي خطبتها من برا المجال ومحترمة من عيلة، واتظلمت معايا، وكانت بتستحمل، والناس افتكرت إنه ا اخدتني من طليقتي وابني.

 


واستكمل مسلم: انا معملتش حاجة غلط وعملت خطوبة زي أي بني آدم ومجرحتش حد طليقته بالخطوبة اللي عملتها، وراعيت مشاعرها وعمري ما هجرحها لأنها ام ابني، وكنا مطلقين ومش قايلين لحد، ولما بدأنا نشوف حياتنا قولنا نعلن عشان الناس تعرف، الناس قالت خطوة سريعة، ولكن حسيت مع خطيبتي بحاجات محستهاش مع اللي قبلها، حبيت أن ثقتي في نفسي زادت وقبل كده مكنتش عايش حياة.


وأضاف مسلم، أنه عاد مرة أخرى لخطيبته بعد إعلانه فسخ الخطوبة: ده تسرع مني وأنا اللي نزلت اننا فركشنا وفي ناس قالت بغيظ طليقتي ولا محتاجة أعمل تريند عشان اتشهر، بندم اني عرفت للناس تفاصيل حياتي الشخصية بس اتعلمت، وأنا بني ادم عايز احب واعمل اسرة وحياة،.

وقال مسلم: احنا رجعنا لبعض لاننا مستحملناش  نبعد عن بعض ومرضيناش نقول إننا رجعنا، عشان الناس متفكرش نعمل لقطة ولا تريند، ومش حابب حد يحطها في الحتة دي لأنها أنضف من كده، وناوي اننا نعقل ونكبر ومنتسرعش في اي حاجة بعد كده، أنا اللي اتقمصت شوية وموقف حصل ولكنها مسابتنيش ومسابتنيش زعلانة في عز منا غلطان، احترمتها.

تفاصيل برنامج أسرار

 

برنامج "أسرار" يعرض يوميًا على شاشة "النهار " تستضيف خلاله الإعلامية أميرة بدر، عددًا من نجوم الفن والرياضة والسياسة والمجتمع، في تمام الساعة التاسعة والنصف مساءً.

 

 

 

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: مسلم برنامج أسرار اميرة بدر

إقرأ أيضاً:

تعرف على تفاصيل حفل تامر حسني بمهرجان العلمين

يستعد نجم الجيل تامر حسني لإحياء حفل غنائي ضخم على هامش احتفالات مهرجان العلمين والذي يقام في الفترة من 11 يوليو الجاري وحتى يوم 30 أغسطس المقبل، ومن المتوقع أن يبهر تامر حسني الجمهور بدخلة جديدة كما فعلها من قبل طائرًا.

مواعيد حفل تامر حسني بالعلمين

 

ويقام الحفل على مسرح يو ارينا بمدينة العلمين الجديدة يوم الجمعة 26 يوليو الجاري، ويبدأ الحفل في تمام الساعة العاشرة مساء ويستمر لمدة ساعتين  متواصلة على ان ينتهي في تمام الساعة الثانية عشر بعد منتصف الليل.

 

أسعار تذاكر الحفل


تتوافر جميع التذاكر إلكترونيًا، وتبلغ سعر الفئة الأولى:loung 80 000 جنيهًا شاملة 10 تذاكر، والفئة الثانية: high tabels 60 000 جنيه شاملة 6 تذاكر، والفئة الثالثة: in Pit - early bird  850 جنيهًا، والفئة الرابعة:reguler- early bird 600 جنيهًا. 


شروط حفل تامر حسني بالعلمين

 

ووضعت الحفل عدة شروط للحفل منها:ممنوع دخول المأكولات والمشروبات، لا يوجد استرجاع أو استبدال للتذاكر، غير مسموح بالدخول والخروج، لن يسمح دخول الحفل بعد غلق الأبواب. 


آخر أعمال تامر حسني


يذكر أن آخر أعمال تامر حسني هو طرحه أغنية جامدين جامدين الذي حقق بها نجاح كبير في وقت قياسي، تعد أغنية جامدين جامدين من كلمات محمود سليم وألحان تيام علي وتوزيع هشام محمد.


كلمات أغنية جامدين جامدين
 


لو حد زعلان قابلك، هاته من ايديه، قوله في ناس فرحانه، وجو جديد عليه، لو جالنا بس هيطلع، من كل اللي فيه، احنا لمتنا دي، بالدنيا كلها، كل دقيقه انبساط بنستغلها، والسكه اللي بتزعل نمشي عكسها، رقص اللي مكشر دلعه، وتعالى من الحزن نطلعه، يالا خلي اليوم ده نولعه، ونكتر الحلوين، جامدين جامدين وده كده كده، صحبتنا الحلوه مأكده، لأ بقى والحلو في كل ده، احنا كده من سنين، لسه الأيام الحلوه بينا مكمله، والسهره جامده معانا ولسه مبيته واكيد بكرا اللي جاي اجمل من كده، عدي وفوت وكبر، وانسى ومتقفش، فك الزعل علشان بقى، وشك ميكرمش، هنعيش الدنيا مره ياعم فكها، رقص اللي مكشر دلعه، وتعالى من الحزن نطلعه، يالا خلي اليوم ده نولعه ونكتر الحلوين، جامدين جامدين وده كده كده صحبتنا الحلوه مأكده، لأ بقى والحلو في كل ده احنا كده من سنين.

مقالات مشابهة

  • حورية فرغلي تتصدر تريند "جوجل".. تفاصيل
  • إليسا تكشف تفاصيل قصة حب جمعتها بشخص مسلم (ما الحكاية)
  • تعرف على تفاصيل حفل ماجدة الرومي في مهرجان "العلمين"
  • تعليق مؤثر لـ زوجة عصام صاصا بعد القبض عليه من المطار
  • شبانة لـ "جمال علام": قولي مين اللي مخوفك في بيراميدز
  • تعرف على تفاصيل حفل تامر حسني بمهرجان العلمين
  • دانا حمدان تكشف تفاصيل تعرضها للتحرش وتأثيره على علاقتها بالرجال
  • لهذا السبب.. محمد رمضان يتصدر تريند جوجل بالسعودية
  • رضوى الشربيني تفتح النار على حسام حبيب.. تعرف على أبرز تصريحاتها عن شيرين عبد الوهاب
  • "عشان الناس تاخد نفسها".. أيمن محسب يطالب بزيادة مخصصات الحماية المجتمعية