صدى البلد:
2024-10-03@10:42:33 GMT

مي عمر: اللي مش مبسوط في علاقة ينفصل

تاريخ النشر: 27th, March 2024 GMT

كشفت الفنانة مي عمر عن كواليس دورها في مسلسل علاقة مشروعة قائلة: "كارثة ان يبقى في واحدة على علاقة مع واحد متجوز، وانا عملت الشخصية دي في مسلسل علاقة مشروعة ومكنتش حباها واترددت في تقديمها، وبكره الشخصية دي جدًا على الحقيقة، وبدأت احاول ابقى هي عشان احبها واعرف هي شايفة نفسها ازاي، ووجة نظرها انها بتشوف نفسها مش غلطانة، وان ايه المشكلة ماهي بتحبه وسايباه مع مراته عادي".

وقالت مي عمر، خلال استضافتها ببرنامج "أسرار" مع الإعلامية أميرة بدر المذاع على قناة النهار: "انا كـ مي بشوف ان مفروض راجل متجوز خط احمر، واللي مش مبسوط في حياته يطلق ومفيش حاجة اسمها عشان الاولاد والرجل اللي بيعمل كده بيكذب وبيضحك على نفسه وعلى اللي معاه، واللي مش مبسوط ينفصل، ويدخل في علاقة جديدة بعدها، لكن مع بعض غلط عشان انت بتظلم الاتنين الاولى والتانية".


برنامج "أسرار" تقدمه الإعلامية أميرة بدر على شاشة النهار يومياً خلال شهر رمضان، في تمام الساعة التاسعة والنصف مساءً، تستضيف من خلاله عدد من نجوم الفن والرياضة والسياسة في مصر.

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: الإعلامية أميرة بدر مسلسل علاقة مشروعة مي عمر الفنانة مى عمر

إقرأ أيضاً:

محمد عبد الجليل: اللي عنده النخوة هو اللي كسب في السوبر الإفريقي

 

قال محمد عبد الجليل نجم الكرة المصرية السابق، إن من كانت لديه النخوة هو من تمكن من الفوز في مباراة السوبر الإفريقي بين الأهلي والزمالك.

محمد عبد الجليل: اللي عنده النخوة هو اللي كسب في السوبر الإفريقي

وأضاف محمد عبد الجليل، خلال تصريحات لبرنامج لعبة والتانية الذي يُقدمه الإعلامي كريم رمزي عبر إذاعة ميجا إف إم، أن الجميع شاهد كيف جمع شيكابالا جميع لاعبي نادي الزمالك قبل المباراة وحفزهم من أجل الفوز.

محمد عبد الجليل: نجلي لا يتحدث منذ 3 أيام بسبب صدمة خسارة السوبر الإفريقي ناصر منسي: جوزيه جوميز يناديني بالأسطورة.. وشيكابالا قالي هتجيب جون تكسبنا

واختتم محمد عبد الجليل: ما حدث كان صدمة جيدة للأهلي من أجل العودة إلى الطريق الصحيح، ومن المهم عودة شخصية قوية في منصب مدير الكرة، ولا يهم المسمى هل هو مدير كرة أم مدير رياضي، لكن الأهم إعادة الاتزان.
 

مقالات مشابهة

  • لصوص نزلة كعابيش.. سرقوا أموال «الصعيدي» وأنهوا حياته بطعنة غادرة
  • إيمان العاصي وابنتها وعائلة أميرة أديب ضيوف صاحبة السعادة (صور)
  • إيمان العاصي وابنتها وعائلة أميرة أديب في ضيافة «صاحبة السعادة»
  • نوستالجيا... تعرف على أجر حنان ترك في مسلسل أميرة في عابدين
  • "أميرة أبو حسين" مصرية ترفع راية السلام وتتصدى لحل الصراعات في العالم
  • شيرين عبدالوهاب وشقيقها يتصدران التريند بصورة الصلح
  • إسرائيل: التحذير من الهجوم الإيراني المتوقع وصل منتصف النهار
  • بعد تصريحاتها المثيرة للجدل.. نجوى فؤاد تتصدر تريند "جوجل"
  • عشان تقدميها للضيوف.. تعرفي على طريقة عمل المبروشة بالزيت
  • محمد عبد الجليل: اللي عنده النخوة هو اللي كسب في السوبر الإفريقي