حرص الفنان محمد شاهين بطل مسلسل لحظة غضب على توجيه رسالة شكر إلى كل العاملين فى المسلسل بعد النجاح الذي حققه وخاصة الحلقة الأخيرة.

ونشر محمد شاهين مجموعة صور من كواليس تصوير المسلسل على صفحته الرسمية بموقع الصور الشهير انستجرام وعلق عليها قائلا:  مش عايز أشكر حد على قد ما عايز أشكر ربنا انه خلاني اشتغل شغل أنا بحبه و ناس أنا بحبها و برتاح فى الشغل يمكن عمرى ما كان عندى شغف انى اشتغل مع اى منتج زى ما أنا نفسي اشتغل مع مخرجين كتير و عندى الشغف و الطموح انى اشتغل معاهم.



وأضاف: أنا اقر واعترف انى بحب الشغل مع طارق الجنايني جدا جدا جدا و اتمنى انى اشتغل معاه لحد ما يخلص مشواري على خير ان شاءالله.


و فى الحقيقه ان دى اول مره أقابل زيزو "عبد العزيز النجار" او " رمانه الميزان .. من اول يوم قابلته فى بروڤه المسلسل .. كلمت طارق و قولته أنا مبسوط اوى .. و من اول يوم شغل لحد آخر يوم و زيزو مصدر ثقه و امان و تشجيع..و يارب اشتغل معاك كتير.

وتابع: ولثالت مرة ربنا بيكرمني بالشغل مع صبا .. و هى أحلى و أصدق و أبسط صبا فى الدنيا .. ربنا يحميكى يا صبصوبه.


واتشرفت إنى اشتغل مع الممثلين الجامدين اللى كنت معاهم من غير ترتيب والله ولا اى حسابات أنا عشقت الشغل مع سارة عبد الرحمن و أصلا أنا بحب عبد الرحمن محمد و بموت فى صفوة و انبسط أوى أوى أوى بالشغل مع ريم خورى و أحلى حاجه فى المسلس أدم  و كان نفسي يكون عندى مشاهد او شغل اكتر مع على و ناردين بس تتعوض ان شاءالله.

وأختتم كلامه: أنا حقيقي كان ليا الشرف انى اشتغلت مع العظيم محمد عبد الرؤوف مدير التصوير و كل قسم التصوير نفر نفر، وعايز اشكر كل أقسام الصوت و الإخراج و الإنتاج و الملابس على تعبهم معانا طول فترة الشغل .. و ماعتقدش انى محتاج أقول أسف لحد عشان أنا مابعرفش أزعل حد .. و أشوفكم على خير كلكم ..
وفى الاخر أحب اشكر كل الناس اللى شجعونا و حبونا و اتمنى نعمل أعمال كلها مشرفة زى لحظة غضب.

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: مسلسل لحظة غضب محمد شاهين الفنان محمد شاهين اشتغل مع الشغل مع

إقرأ أيضاً:

علي الخواجة لـ "الفجر الفني": أغاني تامر حسني تعبر عني وتعلمت منه الكثير (خاص)

يعيش الملحن علي الخواجة حالة من النشاط الفني في هذه الفترة حيث أنه يستعد لطرح العديد من الأغنيات التي قام بتلحينها ومن المقرر أن تطرح خلال الفترة الحالية، وقد تحدث "الفجر الفني" مع الملحن علي الخواجة، وقد كشف لنا في تصريح خاص لـ "الفجر الفني" عن أعماله القادمة وأيضًا كشف لنا عن علاقته بنجم الجيل تامر حسني.

الملحن علي الخواجة تصريحات علي الخواجة 

 

وقد تحدث علي الخواجة عن علاقته بنجم الجيل تامر حسني قائلًا: "بتمني اشتغل مع كل فنانين العالم وأتمنى اشتغل مع كل فنانين الوطن العربي كله واتمني اشتغل تاني مع تامر حسني وكل اللي اشتغلت معاهم، تامر حسني ده بالنسبالي مثل أعلى اتعلمت منه حاجات كتير أوي ممكن يكون هو ميعرفهاش بس هو كأيقونة وإنسان اتعلمت منه حاجات كتير أو ي سواء في المزيكا أو غير المزيكا وانا مبسوط أو ي اني اشتغلت معاه هرمون السعادة وبسعي إني أوصله واشتغل معاه تاني كتير جدًا، لأن هو فنان بعيدًا عن إن أنا ملحن بس هو أغانيه بتعبر عني كإنسان".

 

وتابع: "وأتمنى اشتغل مع رامي صبري وتامر عاشور جدًا وتامر حسني تاني وسامو زين وحماقي وكل المغنيين".
 

تامر حسني 

وأزال لنا الستار عن أعماله القادمة قائلًا: "يوجد لدي العديد من الأعمال الغنائية التي ستطرح قريبًا مع عدد من نجوم الفن ومنهم، أغنية سامو زين كلمات أسامة محرز، ولحني أنا وسامو زين وتوزيع وسام عبد المنعم، وأغنية أحمد جمال كلمات: محمد البنداري، ألحاني أنا وشحاتة، توزيع وسام عبد المنعم، وأغنية وليد سعد من كلمات: أحمد جابر، والحاني، توزيع حاتم محسن، وفي اغاني لمطربين سعودين كلمات: زياد ياسر، وألحاني، وتوزيع مؤمن ياسر". 
 

الملحن علي الخواجة تفاصيل أغنية "هرمون السعادة" لـ تامر حسني


وفي سياق متصل يذكر أنه قد قام علي الخواجة بتلحين أغنية "هرمون السعادة" التي لقت نجاحًا كبيرًا منذ طرحها وحتي وقتنا الحالي حيث أنها حققت نحو 65 مليون مشاهدة عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب" وذلك في عام فقط من طرحها.

مقالات مشابهة

  • بطولة مي عمر .. انتهاء تصوير جزء كبير من إش إش
  • طوارئ في المخابز مع بدء الدراسة والإقبال من بعد العشاء: الرزق يحب الـ«فينو»
  • بعد انتهاء الانتخابات.. ريم صبحي رئيسة لاتحاد طالبات المعاهد الأزهرية بالقليوبية
  • ليبيا تستعد لاستئناف إنتاج النفط بعد انتهاء أزمة "المركزي"
  • علي الخواجة لـ "الفجر الفني": أغاني تامر حسني تعبر عني وتعلمت منه الكثير (خاص)
  • فستان رانيا منصور يبرز جرأة ذوقها (صور)
  • مؤلف تيتا زوزو لـ "الفجر الفني": رسالة المسلسل أهمية العيلة وطرق التربية بتختلف
  • شقيق شيرين عبدالوهاب يعلّق على "رسالة الندم"
  • من المحاكم إلى الاعتذار.. القصة الكاملة لـ صلح شيرين عبد الوهاب وشقيقها
  • انتهاء تصوير مشاهد مسلسل «برغم القانون» لـ إيمان العاصي في هذا الموعد