علقت المطربة الشعبية بوسي، على اتهامها من شقيقة وليد فطين طليقها بقتله، قائلة: «اعتدت على التزام سياسة الصمت، مش أي حد معدي في الشارع يقول خبر المفروض إني أرد، اللي عنده حاجة يقولها، أخته تقوله اللي هي عاوزاه، هو ميت في السجن أصلا»، وذلك في حوارها مع الإعلامية بسمة وهبة، على قناة «النهار». 
وحول اتهام طليقها بتسببها في تدمير حياته وسمعته وحرمانه من ابنه بعدما جعله الله سببا لنجاحها، قالت: «في فترة الخلافات كان ابني صغيرا في السن ولم أكن أرد احتراما له، وكنت عاملة حساب لابني».


وتابعت: «الآن، أصبح ابني في السادسة عشرة من عمره، وبصرف النظر عما إذا كان والده شخصا جيدا أم لا، فهذا الأمر لا يعني إلا والده فقط، مقدرش أجيب سيرته بحاجة وحشة».

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: وليد فطين السجن بسمة وهبة ألسن

إقرأ أيضاً:

السجن 10 سنوات لـ 6 متهمين بخطف شاب من داخل مطعم فى الجيزة

عاقبت محكمة الجنايات بالجيزة، 6 متهمين في واقعة خطف شاب من داخل مطعم لإجباره على توقيع إيصالات أمانة، بشارع كورنيش النيل بالسجن لمدة 10 سنوات.

صدر الحكم برئاسة المستشار مدحت فاروق خاطر وعضوية المستشارين محمد فريد وحسين محمود فخري وسكرتارية صلاح سيد وممدوح عبد الرشيد.

وتبين من التحقيقات في القضية رقم 18673 لسنة 2023 اختطاف المتهمين المجني عليه على يد المتهم "س.إ" و 5 آخرين.

وقال المجنى عليه خلال التحقيقات: اللي حصل إني أعرف (س. إ) من حوالي 16 سنة، كانت بتربطني بيه علاقة عمل وجيرة، وكان فيه بينا شغل كتير من زمان في مجال المقاولات، وكان هو شغال في تقسيط الأجهزة الإلكترونية، وبياخد نسب من الشغل ده، وكنت بشتغل معاه وبديله مبالغ مالية، وهو كان بيطلعلي منها صافي ربح، وده بقى على حسب الاتفاق اللى ما بينا، وفي شهر 2022/12 عرفني على واحد اسمه (س.س) وخلاني أثق فيه في إني هعرف استثمر معاه فلوسي.

وتابع: لما اتعرفت عليه طلب منى مبلغ مالي خمسة ملايين وتسعمائة ألف، مقابل إنه يشغلها في مول تجاري في الشيخ زايد، ويشتري فيلا في كومبوند يعيد بيعها تاني في مقابل ربح ثابت وقدره 150 ألف جنيه، وبعدها بشهر فعلًا طلعلی صافي الربح ده، وقالي لو عايز أعملك مصلحة تانية من محل تجارى وتجارة في فيلا في نفس الكومبوند المكسب بتاعها هيبقی زیادة، بس هيتأخر شویة، وساعتها هو عرض عليا أصل المبلغ وقدره 5900000، وأنا رفضت عشان أقبل بالعرض التاني، وآخد الربح بتاع الفلوس دي.







مقالات مشابهة

  • بهذه الطريقة.. حسن الرداد يحيي ذكري وفاة والده
  • بعد رفض التعويض المادي.. موعد استئناف المتهم بالتسبب في وفاة «طبيبة التجمع»
  • السجن 10 سنوات لـ 6 متهمين بخطف شاب من داخل مطعم فى الجيزة
  • السجن سنة وغرامة 100 ألف جنيه.. المحكمة تعاقب كروان مشاكل وإنجي حمادة بسبب «فيديو المطبخ»
  • حقيقة انتحار البلوغر العراقية “أم اللول” داخل السجن
  • حقيقة انتحار البلوغر العراقية الشهيرة ”أم اللول” داخل السجن
  • العدل تكشف حقيقة انتحار أم اللول داخل السجن او هروبها - عاجل
  • العدل العراقية تكشف لشفق نيوز حقيقة انتحار أم اللول داخل السجن
  • الكشف عن حقيقة وفاة ام اللول داخل السجن
  • وفاة معتقل مصري داخل السجن.. سلمته الكويت سابقا