كشفت الفنانة هاجر السراج، تفاصيل مشاركتها في مسلسل حالة خاصة، معلقة:«مكنتش متوقعة ولا مستوعبة النجاح اللي حصل، وحسيت برهبة مستمرة معايا لحد الآن».

وعلقت هاجر السراج، خلال لقائها مع الإعلامية شيرين سليمان، ببرنامج سبوت لايت المذاع على قناة صدى البلد قائلة: «شخصية رام الله مكانتش مثالية أو لطيفة علشان تساعد نديم، والناس بدأت تتعصب في نص المسلسل بسبب اللي عملته مع الأبطال، وكانوا متفاعلين أكتر من دوري ومعاملتي لشخصية نديم».

وبشأن صعوبة المشاهد، علقت هاجر السراج قائلة: «أكتر مشهد حبيته في المسلسل لما اتكلمت مع نديم في مكتبه خصوصا أنه كان مشدود نفسيا في الوقت دا، والمشهد اللي بيكون مليان مشاعر بيكون صعب جدا، خصوصا أنه بيكون في صمت أكتر».

المصدر: الأسبوع

كلمات دلالية: برنامج سبوت لايت الإعلامية شيرين سليمان مسلسل حالة خاصة الفنانة هاجر السراج هاجر السراج

إقرأ أيضاً:

على أنغام جامدين جامدين.. تامر حسني يشارك الجمهور كواليس ريستارت

 


حرص تامر حسني على مشاركة الجمهور كواليس فيلمه الجديد "ريستارت" على أنغام أحدث أغنياته "جامدين جامدين".


منشور تامر حسني

ونشر تامر حسني من خلال حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام فيديو الكواليس مع باسم سمرة معلقًا:"من كواليس ريستارت جامدين جامدين بعون الله".

تفاصيل أغنية جامدين جامدين
 

تعد أغنية جامدين جامدين من كلمات محمود سليم وألحان تيام علي وتوزيع هشام محمد

 

قصة الأغنية


تشير الأغنية للسعادة والطاقة الإيجابية من خلال إسعاد الآخرين وجعلهم يشعرون بالسعادة والفرح وسط من يحبونهم، وطرح تامر حسني الأغنية من خلال فيديو على حسابه الرسمي بمنصة يوتيوب.

كلمات أغنية جامدين جامدين

 

لو حد زعلان قابلك، هاته من ايديه، قوله في ناس فرحانه، وجو جديد عليه، لو جالنا بس هيطلع، من كل اللي فيه، احنا لمتنا دي، بالدنيا كلها، كل دقيقه انبساط بنستغلها، والسكه اللي بتزعل نمشي عكسها، رقص اللي مكشر دلعه، وتعالى من الحزن نطلعه، يالا خلي اليوم ده نولعه، ونكتر الحلوين، جامدين جامدين وده كده كده، صحبتنا الحلوه مأكده، لأ بقى والحلو في كل ده، احنا كده من سنين، لسه الأيام الحلوه بينا مكمله، والسهره جامده معانا ولسه مبيته واكيد بكرا اللي جاي اجمل من كده، عدي وفوت وكبر، وانسى ومتقفش، فك الزعل علشان بقى، وشك ميكرمش، هنعيش الدنيا مره ياعم
فكها، رقص اللي مكشر دلعه، وتعالى من الحزن نطلعه، يالا خلي اليوم ده نولعه ونكتر الحلوين، جامدين جامدين وده كده كده صحبتنا الحلوه مأكده، لأ بقى والحلو في كل ده احنا كده من سنين.

أعمال تامر حسني القادمة

 

وفي سياق منفصل يذكر أنه يقوم حاليًا نجم الجيل تامر حسني بتصوير فيلم ري ستارت، وهو فيلم كوميدي يجمع هنا الزاهد وتامر حسني معًا مرة أخرى بعد فيلم "  بحبك" وفيلم ري ستارت ينتمي إلى فئة الأفلام الاجتماعية الكوميدية والذي يدور في اطار من الاثارة والتشويق.

 

فريق عمل ري ستارت 

 

يشارك في بطوله فيلم ري ستارت كوكبة كبيرة من النجوم المتميزين إلى جانب الفنان تامر حسني وهم الفنانة هنا الزاهد، باسم سمرة، عصام السقا، محمد ثروت، وهو من تاليف ايمن بهجت قمر وإخراج سارة وفيق.

مقالات مشابهة

  • وزير التعليم: تجربتي عملية.. وخبرتي مع الطلاب في المدارس تجاوزت 25 عاما
  • كريم قاسم يشيد بالفنان علي صبحي: «ممثل عنده مواهب كتيرة»
  • إلهام شاهين تكشف عن ذكرياتها مع وردة: أعشقها فنيا وإنسانيا
  • إيمان يوسف تكشف دورها في مسلسل تيتا زوزو: جارة الفنانة إسعاد يونس
  • أسماء جلال تكشف عن قصة حب مؤلمة وتعلق:"هموت وأعرف هو فين دلوقتي"
  • على أنغام جامدين جامدين.. تامر حسني يشارك الجمهور كواليس ريستارت
  • رزان جمّال تواصل تصوير دورها بالجزء الثاني من مسلسل The Sandman
  • "أنا بدأت وأنا صغيرة".. ميمي جمال تكشف عن كواليس مشوارها الفني
  • عقد قران الموزع كريم عبد الوهاب والإعلامية هاجر جلال
  • هل ينجح مسلسل فول آوت في إعادة اللعبة إلى الحياة؟