تصدرت النجمة اللبنانية هيفاء وهبي، تريند مواقع التواصل الاجتماعي فور إصدار أحدث أعمالها الغنائية الجديدة، والتي تحمل اسم "وصلتلها".

 

وتم طرح الأغنية عبر موقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، وجميع المنصات الالكترونية. 

 

تفاصيل أغنية" وصلتلها "
 

أغنية وصلتلها من كلمات محمود عبدالله، ألحان الراحل محمد النادي، توزيع موسيقي نور، ميكس وماستر سليمان دميان.

كلمات أغنية وصلتلها لــ هيفاء وهبي

 

وجاءت كلمات الأغنية كالتالي: وصلتلها خلاص وضمنتها في صفك فروحت راكنها في رفك تيجيلك هي وانت اللي بقيت بتروح بتهملها عشان هي عليك باقيه فاكرها ضعيفه مش لاقيه نسيت انك وصلتلها بطلوع الروح فخد بالك دي قادره تغيب وزي ما ماسكه فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وميكونلكش فيها نصيب لو المعلومه دي
 

نقصاك اديها خلاص بقت عندك فخد بالك دي قادره تغيب وزي ما ماسكه فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وميكونلكش فيها نصيب لو المعلومه دي نقصاك اديها خلاص بقت عندك ندهتلها وبعد ما بينت شوقها لقت ايدك بتخنقها وكنت زمان بتحضنها بنفس الايد عملتلها قلق ف حياتها وبتعمي عينك عن قيمه النعمه عن الحلم اللي كان غالي وهو بعيد

 

فخد بالك دي قادره تغيب وزي ما ماسكه فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وميكونلكش فيها نصيب لو المعلومه دي نقصاك اديها خلاص بقت عندك  فخد بالك دي قادره تغيب وزي ما ماسكه فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وميكونلكش فيها نصيب لو المعلومه دي نقصاك اديها خلاص بقت عندك فخد بالك دي قادره تغيب وزي ما ماسكه فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وميكونلكش فيها نصيب لو المعلومه دي نقصاك اديها خلاص بقت عندك فخد بالك دي قادره تغيب وزي ما ماسكه فيك هتسيب وتبعد عادي وتعاندك وميكونلكش فيها نصيب.

آخر أعمال هيفاء وهبي

والجدير بالذكر اخر أعمال الفنانة هيفاء وهبي أغنية "مابضعفش" من ألحان سامر أبو طالب وكلمات عمرو المصري وتوزيع سليمان دميان وإخراج إيلي فهد، وتصدرت الأغنية التريند فور نزولها. 
 

المصدر: بوابة الفجر

كلمات دلالية: هيفاء وهبى آخر أعمال هيفاء وهبي تريند الفجر الفني هیفاء وهبی

إقرأ أيضاً:

شاهد.. هيفاء وهبي تخطف أنظار جمهورها في الساحل الشمالي (صور)

شاركت النجمة هيفاء وهبي جمهورها صور لها من الساحل الشمالي بأحدث ظهور لها، وذلك عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستغرام ”.

 

وظهرت “وهبي” وهي ترتدي جامبسوت مشجرة باللون الاصفر،وشنطة يد باللون الأخضر، وظهرت في أحد الأماكن العامة في مراسي الساحل الشمالي، ووضعت ماكياج مناسب لها، وتركت شعرها منسدلا مما أثار تفاعل وإعجاب عدد كبير من المتابعين معها.

أخر أعمال هيفاء وهبي الغنائية

 

 

و تعيش النجمة هيفاء وهبى حالة من النشاط الفنى، حيث حققت نجاحًا من خلال أغنيتها الجديدة "يا نحلة" والتى طرحتها على موقع "يوتيوب"، والأغنية من كلمات مصطفى حسن، وألحان بلال سرور، وتوزيع وفواصل موسيقية هاني ربيع، وميكس وماستر سليمان دميان. 

 

كلمات أغنية “يا نحلة” لهيفاء وهبي

 

علشان أنضف منه وافوق
محتاجه غساله ومسحوق
وآخد مشاعري فومين
وانقعها في كلور
وأعصر قلبي واسيبه يومين
في الشمس منشور
كان بقعة كان تيت تيت تيت
كان فيروس في الزور 
كان عدوى الله يكون في عونها
اللي عليها الدور
واللي لسعتيه يا شوربة
لازم يخاف منك
لمّي دموعك يا عيني
أهو غار بعيد عنك 
خلاص - خلاص
يا نحلة لا تقرصيني
ولا عايزة عسل منك
كان هم كبير وانزاح
محبوسة ولقت المفتاح
وكإِن حياتي كان فيها تراب 
بس أنا نفضته
كان عمري هيتسرسب
بس لحقته ولقطته
ويا ميلة بخته اللي بيغرز
ده يا ميلة بخته
واللي بينفد بجلده
ده يا حظه يا بخته
واللي لسعتيه يا شوربة
لازم يخاف منك
لمّي دموعك يا عيني
أهو غار بعيد عنك 
خلاص - خلاص
يا نحلة لا تقرصيني
ولا عايزة عسل منك

 

 

أحدث أعمال الفنانة هيفاء وهبي السينمائية

ومن الجدير بالذكر أن الفنانة هيفاء وهبي إنتهت مؤخرًا من تصوير فيلمها الجديد الذي يحمل إسم "ولاد المحظوظة" ومن المفترض عرض الفيلم خلال الفترة المقبلة، وهو فيلم تدور أحداثه في إطار رومانسي لايت كوميدي، وهو من تأليف هيثم سعيد والإخراج للمخرج مرقس عادل.

 

التصالح بين هيفاء وهبي وياسر الحريري

 
وأعلنت نقابة المهن الموسيقية، برئاسة الفنان مصطفى كامل، عن انتهاء الأزمة بين النجمة اللبنانية هيفاء وهبي ومنظم الحفلات ياسر الحريري، والتي نشأت بسبب خلاف حول حفل أقيم في الساحل الشمالي. تم التوصل إلى تصالح بين الطرفين، مما أدى إلى إنهاء النزاع.

 

وأصدرت نقابة المهن الموسيقية بيانًا أكدت فيه إلغاء قرار منع إصدار تصاريح العمل لهيفاء وهبي في مصر، مؤكدة أن الفنانة الآن لديها كامل الحقوق لممارسة نشاطها الفني والحصول على التصاريح اللازمة للعمل داخل البلاد.

 

رفع الإيقاف من نقابة المهن التمثيلية


كما أعلنت نقابة المهن التمثيلية، برئاسة الدكتور أشرف زكي، عن رفع الإيقاف عن هيفاء وهبي بعد انتهاء أزمتها مع شركة "الريماس" للتصالح بينهما وتم التنازل وديًا عن الشكوى التي كانت مقدمة ضدها من قبل الشركة، مما يسمح لها بمزاولة أنشطتها الفنية بشكل طبيعي.

مقالات مشابهة

  • هيفاء وهبي تتصدر التريند.. تعرف على السبب
  • هيفاء وهبي تواجه “روتانا” بعد حذف أغنياتها عن تيك توك
  • ما علاقتها بإلهام شاهين؟.. أسرار من حياة إلهام صفي الدين بعد تصدرها التريند
  • بعد تصدرها التريند.. كل ما تود معرفته عن رياضة الفروسية البارالمبية
  • هيفاء وهبي تقاضي شركة روتانا
  • روتانا تعاقب هيفاء وهبي بسبب شيرين عبدالوهاب
  • "روتانا تمتلك حق التوزيع فقط".. هيفاء وهبي تثور على حذف "بابا فين"
  • هيفاء وهبي مستاءة من حذف أغنية «بابا فين»
  • محمد الشرنوبي.. كلمات أغنية ملكة زمانك
  • شاهد.. هيفاء وهبي تخطف أنظار جمهورها في الساحل الشمالي (صور)