حققت أغنية “دوخناك يا فراق” للفنان رامي جمال وزوجته ناريمان أكثر من 100 ألف مشاهدة، خلال يومين من طرحها عبر موقع الفيديوهات الشهير “يوتيوب”.

تفاصيل أغنية رامي جمال وناريمان دوخناك يا فراق 

أغنية دوخناك يا فراق من كلمات أحمد عز، ألحان محمود أنور، وتقول كلماتها "
يا فراق تعالي.. رجعتنا ومحصلش جديد زعلنا اهو بيكبر و يزيد بقينا نستحلي الوجع وبقينا بندور عليه يا فراق تعالي.

. مفيهاش المره دي رجوع ملك ايديك أنا هبقي طوع نفسنا وياك انقطع بنروح ف ايه و نرجع ف ايه دوخناك يا فراق معلش احنا الاتنين اسفين و مفيش عِشره و خوف من بكره هيعملوا فيك أسافين وبوصيك لو يوم حنينا..متصدقناش تبّت فينا لا أنا ولا هو ف يوم هنعمر مع بعضنا ساعتين.. يا فراق تعالي من بعض احنا استكفينا بقيت قريب اوي لينا بقينا عشاق من ورق والحب ملناش دعوه بيه يا فراق تعالي…ولا حد فينا خلاص باقي.. وملكش ذنب ف ده نهائي معلش عاملينلك قلق و علينا زعلان بس ليه ؟! 

 

رامي جمال وفريد “أهي مشيت” 

 

كانت أحدث أغاني رامي جمال من خلال أغنية “واهي مشيت” مع الفنان فريد، والتي حققت أكثر من مليون مشاهدة، وتقول كلماتها "أهي مشيت .. وسابت قلبي من غيرها بدون ولا حل نعيش ولا.. أنا وهو نموت ولا الحنين هيقل مجاوبتنيش وأنا من أصله مسألتش ومش عارف أنا هعمل في بعدها ايه هتنساني؟ متنساني مفيش فايدة قلبي مفيش غير الموت اللي هينسيه بعدك كسر ضهري.. فينك وحشتيني.. بعدتي بس انتي عمرك ماسبتيني مرسومة فوق كفي.. وياريته بيكفي.. متصورة في قلبي ومنورة في عيني يا أيامنا.. أمانة عليكي طارديها في ليالي البعد انا في عرضك يا أيامنا تلمينا في يوم على بعض قولولها لمين في بعدك عنه هيفضفض؟ وعاتبيها وفي ايديكي هاتيها اوام وعن حالي وأحوالي ماتحكيلها روحي قوليلها صدعني عليكي كلام بعدك كسر ضهري.. فينك وحشتيني.. بعدتي بس انتي عمرك ماسبتيني مرسومة فوق كفي.. وياريته بيكفي.. متصورة في قلبي ومنورة في عيني".

 

تفاصيل أغنية جيت متأخر رامي جمال 

بجانب أغنية "“جيت متأخر” والتي حققت نجاحا جماهيريًا كبيرًا وتصدرت قوائم الاستماع في المنصات وقائمة الأكثر مشاهدة على يوتيوب بأكثر من 5 ملايين مشاهدة عبر يوتيوب، وتقول كلماتها “لا جيت متأخر ايوه خلاص مابقاش نافع روح بقا ليه راجع .. عايز ايه بتقولي وحشتك و المفروض انا اكون عادي لا تلاقيك فاضي قولت اراضيك مش كنت طيب قولتها يا حبيبي في وقتها كان ممكن احسها ده انا كنت في عرض كلمتين كانوا فارقوا شويتين ده انا بصفى في ثانيتين ما كنت قصادك و انت مشيت و قسيت جامد ايوه نصيب وارد.. يمكن خير بالعافيه طلعت بقلبي سليم فانا مش عايز اي كلام خالص قولت كتير مش كنت طيب قولتها يا حبيبي في وقتها كان ممكن احسها ده انا كنت في عرض كلمتين كانوا فارقوا شويتين ده انا بصفى في ثانيتين”. 

 

 

 

 

 

 

تابعوا آخر أخبار بوابة الوفد الإلكترونية عبر Google News

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

المصدر: بوابة الوفد

كلمات دلالية: رامى جمال اغنية رامي جمال أغنية دوخناك يافراق اغاني رامي جمال دوخناک یا فراق رامی جمال ده انا

إقرأ أيضاً:

تفسير حلم الفراشات في منام العزباء.. لقاء أم فراق؟

رؤية الفراشة أو الفراشات في منام العزباء من الأمور التي تشغل بالها وتجعلها تبحث عن دلالات ذلك، وما إذا كانت تشير إلى خير أم شر؟. لذا يستعرض التقرير التالي تفسير رؤية الفراشة في منام العزباء وفق تفسر العالم ابن سيرين في كتابه تفسير الأحلام، والذي يختلف باختلاف تفاصيل الحلم والحالة النفسية للرائية.

تدل رؤية الفراشة في منام العزباء على تجدد حياتها وتفتح الأبواب أمامها وتحقيق أمنياتها، كما تشير الفراشات الملونة للفتاة العزباء على حصولها على أعلى الدرجات إن كانت طالبة وحصولها على الوظيفة التي تحلم بها.

تفسير حلم الفراشة الملونة في منام العزباء 

وإذا رأت الفتاة العزباء الفراشات تحوم حولها فإن ذلك يبشر بمفاجآت سارة لها، وكذلك قرب تحقيق هدف بعد اليأس وفقدان الأمل. وتدل رؤية  الفراشة الكبيرة الملونة أو البيضاء على الأخبار السعيدة، مثل لقاء حبيب وعودة غائب وعلى وفرة الرزق.

بينما يشير قتل الفراشة الكبيرة البيضاء أو الملونة على سوء تصرف صاحبة الرؤية، أما إذا كانت الفراشة سوداء فإن قتلها نجاة من الشرور والهم والكرب.

تفسير حلم الفراشة البيضاء في منام العزباء 

وتدل رؤية الفراشة الصفراء في منام العزباء على الغيرة والحقد والحسد الذي تعاني منه الفتاة العزباء، أما رؤية الفراشة البيضاء فتدل على موعد الزفاف إذا كانت مخطوبة أو خطوبة بعد فترة وجيزة.

وتشير رؤية الفراشات بكثرة في منام العزباء إلى الفأل الحسن والتفاؤل والأمان والإستقرار، ورؤية إنتقال الفراشات بين الأزهار يدل ذلك على تجدد حياة الرائي وسماعه أخبار تسره وتفرحه.

مقالات مشابهة

  • "بشكركم من كل قلبي".. تامر عاشور يعلق على نجاح حفله بالإسكندرية
  • "يا دمعي" لـ رامي جمال تستمر في حصد المشاهدات
  • تامر حسين يستعيد ذكريات أغنية "ناسيني ليه" لـ تامر حسني
  • محمد رمضان يطرح أغنية «بمزاجي»
  • رامي جمال يبدأ حفلاته الصيفية في مهرجان العلمين 2024
  • مهرجان العلمين 2024 .. موعد حفل رامي جمال بالساحل الشمالي
  • 2 أغسطس.. رامي جمال يحيى حفل بمدينة العلمين
  • تفسير حلم الفراشات في منام العزباء.. لقاء أم فراق؟
  • رامي جمال| مشاهدات أغنية يا دمعي خلال أسبوعها الأول
  • ديانا حداد تتصدر التريند بأغنية "الناس الحلوة"