تحدثت ريم طارق زوجة حسن شاكوش، عن أزمتهما مرة أخرى، من خلال فيديو، كشفت فيه مزيدًا من التفاصيل.

أخبار متعلقة

70 ألف دولار في الحفلة.. حكم قضائي جديد لصالح ريم طارق ضد زوجها حسن شاكوش

حسن شاكوش يرد على الساخرين منه بسبب «عبستك إزاي»: فاكرين هتمسكوها عليا ذلة؟ (فيديو)

ريم طارق: «شاكوش طلعني مريضة ومزورة علشان متكلمش» (فيديو)

ونشرت ريم الفيديو عبر حسابها بـ«انستجرام»، وقالت فيه عن قصة زواجها الأول: «أنا كنت متجوزة قبله في نوفمبر 2020 وانفصلت في فبراير 2022، وهو سأل عليَ قبل الجواز وغنى في فرحي القديم».

وتابعت: «لو سمحت أنا هدومي الشخصية عندك بتحتفظ بيها ليه، أنت ليه عايشة في جو المؤامرة دا أنت مش محتاج، أنا كنت مُغفلة، الحاجات كتير أوي ماتخصنيش، اللي يخصني إنك قولت إمبارح إحنا بنحافظ على ولاد الناس وقولت حاجات وأنا سكت، أنت ليه معترض إنك تديني حاجتي اللي عندك محتفظ بيها ليه».

View this post on Instagram

A post shared by Reem tarek (@reemtarek84_)

وأضافت: «سبب أني فتحت الأكاونت دا أني أعرف أرد عليه، وأول ما الموضوع يخلص هقفل الاكاونت، مش مختاجة شهرة ما أنا ممكن اتصور واتشهر، لكن لقب مرات المطرب دا عبء عليا، أتاري الناس عندها نظر أنا مكنتش عارفة».

واستكملت: «ركز في اللي انت بتعمله عشان عيب أنت المفروض جيت وقعدت معايا في بيتنا، وأنا عملت لك كل خاحة، قلبت لي مجنون حاولت أعالجك، أنا مقصرتش معاك في حاجة وعمري ما كنت استوعب الغدر».

حسن شاكوش ريم طارق أزمة حسن شاكوش مشكلة حسن شاكوش حسن شاكوش وزوجته ريم طارق وحسن شاكوش

المصدر: المصري اليوم

كلمات دلالية: شكاوى المواطنين حسن شاكوش ريم طارق أزمة حسن شاكوش حسن شاكوش وزوجته حسن شاکوش ریم طارق

إقرأ أيضاً:

باس رجليها.. رد فعل سعد الصغير لما شاف زوجته أول ما طلع من السجن

بعد قضاء المطرب الشعبي سعد الصغير عقوبة السجن لمدة 6 أشهر في قضية مخدرات، خرج أمس الثلاثاء من قسم شرطة النزهة وذلك بعد إنهاء كافة الإجراءات الخاصة بالإفراج بعد تنفيذ عقوبته، حيث قضت محكمة جنايات مستأنف شمال القاهرة، قبول الاستئناف المقدم من سعد الصغير على الحكم بسجنه ثلاث سنوات بتهمة حيازة مواد مخدرة داخل مطار القاهرة الجوي، وتم تخفيف الحكم ليصل إلى 6 أشهر.

حرص المطرب الشعبي سعد الصغير بعد إنهاء إجراءات الإفراج عنه من قسم شرطة النزهة والوصول إلى منزله، بتوجيه الشكر إلى جمهوره الذي سانده ووقوف بجواره أثناء المحنة التي مر بها.

عَبر سعد الصغير في تصريحات صحفية عن سعادته بوصوله إلى منزله وتواجده بجانب أهله وأحبابه، قائلًا: (الحمد لله خرجت من المحنة اللي كنت فيها، وأشكر جمهوري اللي كان معايا دايما، وراضي بكل شيء مكتوب لي، وانتظروا شغلي الجديد، أنا هرجع أركز في شغلي وأقدم أحسن ما عندي لجمهوري).

شاهد الفيديو:

https://www.youtube.com/shorts/QXD7rNVYdgg

مقالات مشابهة

  • هل أخطأ طارق الشناوي في انتقاد نجلاء بدر؟.. الفنانة ترد بحسم |فيديو
  • ليس عن قناعة شخصية .. طارق الشناوي يكشف كواليس أداء إلهام شاهين |فيديو
  • شاهيناز تكشف موقفها من الغناء مع عمر كمال وحسن شاكوش | فيديو
  • عاجل- الزمالك يكتسح سموحة برباعية ويعبر إلى نصف نهائي كأس مصر «فيديو»
  • الزمالك ضد سموحة.. الموج الأزرق يتقدم في الشوط الأول بثنائية «فيديو»
  • غناء أمام قبر مصطفى فهمي.. فيديو غريب يثير ضجة
  • كنو: جمعة طيبة اللي صلى هلو واللي ما صلى نو هلو.. فيديو
  • باس رجليها.. رد فعل سعد الصغير لما شاف زوجته أول ما طلع من السجن
  • مستقبلي التعليمي كان واقف على جزمة.. عنبة ينهار من البكاء.. فيديو
  • المطرب مصطفى عنبه ينهار من البكاء على الهواء لهذا السبب .. فيديو