صدى البلد:
2024-09-18@05:48:33 GMT

مش حارمها من ولادها.. طليق ياسمين يكذب ادعاءاتها

تاريخ النشر: 7th, December 2023 GMT

أكد فتحي السيد، طليق السيدة ياسمين التي تقول أنه حرمها من أولادها، أن ما روته طليقته ياسمين هو كلام عارِ تمام من الصحة، وأنه بعد الانتقال إلى طنطا، أقدمت ياسمين على ترك المنزل وانتقلت للعيش مع والدتها.

 

وقال فتحي السيد، خلال مداخلة هاتفية لبرنامج “تفاصيل”، عبر فضائية “صدى البلد2”، تقديم الإعلامية “نهال طايل”، ان "ياسمين قامت بتأجير بلطجية ودفعت ليهم 5000 جنيه؛ عشان يضربوني ويعوروني ويصوروني عشان تمسك عليا حاجة".

 

وتابع طليق ياسمين، أنه رسل إلى والدته كي تعيش معه في مطروح لتكون بجانب الأولاد الصغار وعنايتهم، ولكنه وفوجئت إنها حصلت على الطلاق ورفعت قضية خلع'.

 

 لن أمنعها

وأشار فتحي السيد إلى أنه تمسكت بياسمين أن تعود إلى المنزل أكثر من مرة ولكنها رفضت، مؤكدا أنه لو لديها رغبة في رؤية أولادها لن أمنعها

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: ياسمين نهال طايل بلطجية الطلاق قضية خلع

إقرأ أيضاً:

"أي كلمة بتضايقني بحولها لطاقة نجاح".. تامر حسني يوجه رسالة للشباب

دئمًا ما يسعى نجم الجيل تامر حسني على دعم الشباب وتوجيه رسائل لهم لتشجعيهم وتحقيق أحلامهم، باستشهاد لبعض المواقف خلال مسيرته الفنية، حيث كشف مؤخرًا عن سبب استمراره في تأليف وتلحين أغانيه، وذلك  عبر حسابه الرسمي على موقع الصور والفيديوهات "إنستجرام".

 

وكتب تامر حسني: "زمان وأنا ببدأ حياتي مكنتش ناوي إني أصمم أكتب أغانيا وألحنها، عملت أول لحن في حياتي لأغنيه اسمها راحت حبيبتي في ألبوم تامر وشيرين، وإنتوا عارفين الألبوم ده إزاي نجح وكل أغانيه نجحت، وكانت الأغنية كلمات الشاعر الكبير بهاء الدين محمد، طلع صحفي ينتقدني وكتب هو أنت لحقت تنجح عشان تلحن".

 

وتابع: “فسألت نفسي هو كتب كده ليه مع إن الأغنية من أنجح أغاني الألبوم وأكتر أغنية ساعتها أثرت في الشباب، فسألت هو مين الصحفي ده طلع صاحب مطرب معين فعرفت إنه يمكن يكون غيران شوية وخلاص، بعد شوية نزلت أغنية عيونه دار وكسبت مسابقة كبيرة جدًا في مصر ساعتها على نجوم اف إم، وأخدت لقب أغنية القرن، فطلع نفس الصحفي كتب إنت مصمم تلحن ليه تخيلوا أغنية حاصلة على لقب أغنية القرن وبتتحارب !!! من هنا خدني الحماس أدور جوه نفسي وأركز جامد إني أغيظه ومش بس ألحن لاء أنا هلحن وهكتب أغانيا”.

 

وأردف: "وفعلًا من قلبي بشكر الصحفي والمطرب اللي خلاه يكتب كده لآن لولاهم مكنتش عملت الأغاني اللي هذكرها دي ومكنتش هبقى في مكانتي دي وياريت تركزوا إنهم كلهم كلامي ولحني عشان في ناس كتير متعرفش (نور عيني، كل مره،  لما بتكون بعيد، أنا مش عارف اتغير،  يا بنت الايه،  قسمة ونصيب،  هي دي، أنا ولا عارف، يا تاعبني، ضحكتها مبتهزرش، ماتوصينيش، إرجعلي، ميحرمنيش منك، الله يباركلي فيك،  صوتِك، بغير عليها، اسكتي، حرقة دم، زي الأيام دي، تليفوني رن، سي السيد، 100 وش، هدلعني".

 

واختتم تامر حسني قائلًا: "طبعًا لسه في أغاني كتير بس دول اللي حضروا في ذهني دلوقتي ولما لحنت وألفت لغيري كانوا أغنيتين (قوم اقف وأنت بتكلمني لبهاء، وبص بقى لشيرين)، كل دول كلماتي وألحاني تخيلوا بقى قد إيه الصحفي ده والمطرب اللي زقه عليا فادوني في مستقبلي قد إيه كلمة جارحة المقصود منها تحطيمي بكرم ربنا أقدر أحوّلها لأحد الأسباب اللي تخليني أنجح وأكمل 20 سنة من كلامي وألحاني بكتب البوست ده عشان عارف إن كتير مننا بيسمع كلام مُحبط كل يوم فبلفت نظره إنه عنده فرصة كل يوم إنه يسمع كلمة تضايقه عشان يحولها لطاقة نجاح عظيمة تفرق في مستقبله وحياته".

مقالات مشابهة

  • "أي كلمة بتضايقني بحولها لطاقة نجاح".. تامر حسني يوجه رسالة للشباب
  • طرح أحدث أعمال عصام صاصا "أنا مش غايب عشان أعود"
  • تامر حسني: «أي كلمة بتضايقني بحولها لطاقة نجاح تفرق في مستقبلي»
  • تامر حسني : الاستفزاز سر نجاح كلماتي وألحاني
  • فرج فتحي: تطور العلاقات المصرية – السعودية ينعكس بشكل إيجابي على القضايا العربية والإقليمية
  • بعد انتهاء تصوير تيتا زوزو.. نور محمود يوجه رسالة لأبطال العمل ويطالب بالدعاء لـ المنتج تامر فتحي
  • «فتوح الزمالك».. «حُر طليق»!
  • 7 نصائح عند استثمار أموالك والحصول على أرباح.. «عشان متخسرش»
  • «عشان المدارس».. طريقة تحضير الميني بيتزا في البيت
  • سياسي إسرائيلي كبير يكذب رواية الجيش عن هزيمة حماس في رفح ويكشف أرقاما مثيرة