حرصت الإعلامية نجوى إبراهيم، على توجيه الشكر لجمهورها، بعدما تلقت دعما كبيرا خلال الأيام القليلة الماضية، منذ إعلان نبأ إصابتها بالسرطان، قائلة: «أنا مقدرة حبكم ليّا، وربنا يسمع دعواتكم، كمان أسبوعين تلاتة، أول ما هطمن هطمنكم، وإن شاء الله خير، متشيلوش همي خالص، كل واحد عنده همه.. أنا هشيل همومكم، أنا ماما نجوى، ابعتولي اشتكوا لي زي ما اتعودنا، أنا الكبيرة اللي هستحمل».

وأبدت نجوى إبراهيم، أسفها إلى جمهورها، في بنامجها «بيت العز» عبر إذاعة «نجوم إف إم»، بسبب الحالة الاستثنائية التي طغت على الحلقة الماضية، قائلة: «الأسبوع اللي فات حسيت إنّ أنا غيرت جدًا، أنا مش من النوع الشكاي، اللي أنا قلته مش شكوى، كانت مشاركة، ولما روحت البيت، قعدت يومين تلاتة أبكي، لاقيت ناس كتير مليانة حب، ولاقيت دعوات كتير جدًا».

وتابعت: «قلت لنفسي ليه أنكد عليكم؟ كل واحد فيه اللي مكفيه، وليه أطلع أقول كده أصلًا، ما الموضوع ده بقاله شهرين تلاتة، بجري فيه لوحدي، ومعايا ولادي وعيلتي»، مضيفة: «أنا فرحت عشان فضفضت معاكم، أحلى حاجة إن الواحد يفضفض مع القريب منه، وعارف إنه بيحبه، رغم إن أنا بقول دايمًا احذر الفضفضة، وخاف من الخائن».

وأضافت نجوى إبراهيم: «ممكن تسامحوني من غير ما يكون عندكم ذرة شك في حبي واحترامي ليكم، وإن كل واحد فيه اللي مكفيه، مش عاوزة أقلبها عياط بقى».

المصدر: الوطن

كلمات دلالية: نجوى إبراهيم الاعلامية نجوى إبراهيم ماما نجوى نجوى إبراهیم

إقرأ أيضاً:

محمد عبد الجليل: اللي عنده النخوة هو اللي كسب في السوبر الإفريقي

 

قال محمد عبد الجليل نجم الكرة المصرية السابق، إن من كانت لديه النخوة هو من تمكن من الفوز في مباراة السوبر الإفريقي بين الأهلي والزمالك.

محمد عبد الجليل: اللي عنده النخوة هو اللي كسب في السوبر الإفريقي

وأضاف محمد عبد الجليل، خلال تصريحات لبرنامج لعبة والتانية الذي يُقدمه الإعلامي كريم رمزي عبر إذاعة ميجا إف إم، أن الجميع شاهد كيف جمع شيكابالا جميع لاعبي نادي الزمالك قبل المباراة وحفزهم من أجل الفوز.

محمد عبد الجليل: نجلي لا يتحدث منذ 3 أيام بسبب صدمة خسارة السوبر الإفريقي ناصر منسي: جوزيه جوميز يناديني بالأسطورة.. وشيكابالا قالي هتجيب جون تكسبنا

واختتم محمد عبد الجليل: ما حدث كان صدمة جيدة للأهلي من أجل العودة إلى الطريق الصحيح، ومن المهم عودة شخصية قوية في منصب مدير الكرة، ولا يهم المسمى هل هو مدير كرة أم مدير رياضي، لكن الأهم إعادة الاتزان.
 

مقالات مشابهة

  • الراقصة المصرية نجوى فؤاد تكشف حقيقة محاولة كيسنجر الزواج منها
  • محمد عبد الجليل: اللي عنده النخوة هو اللي كسب في السوبر الإفريقي
  • نجوى فؤاد: بدأت الرقص من هنا وربنا قال وفتحنا لك فتحا مبينا
  • "الصليب الأحمر": لبنان يشهد أكبر عملية نزوح في تاريخه
  • شيكابالا: بنتايك صفقة سوبر.. ومشهد أديبايور في السوبر "حاجة 13 خالص"
  • شيكابالا: بنتايك صفقة سوبر..ومشهد أديبايور في السوبر "حاجة 13 خالص"
  • إيناس عز الدين تروج لحفلها بمهرجان الموسيقى العربية: دعواتكم
  • سلمى أبو ضيف تفاجئ جمهورها بحملها وجنس الجنين بعد 3 أشهر من الزواج
  • «هتكوني أحلى أم».. نجوم الفن يهنئون سلمى أبو ضيف بعد إعلان حملها
  • أول تعليق من ملك قورة بعد جدل ظهورها بفستان زفاف