صدى البلد:
2024-10-05@17:11:31 GMT

تفاصيل إنهاء حياة سائق على يد 5 شباب في الدقهلية

تاريخ النشر: 7th, November 2023 GMT

استضافت الإعلامية نهال طايل، خلال حلقة اليوم من برنامج تفاصيل والمذاع عبر قناة صدي البلد، سيدتان لشقيق توفي  في حادثة مأساوية.

وقالت شقيقة سيد المتوفي، إن شقيقها يعمل في شركة علي سيارة تابعة للشركة وعند نزوله علي الطريق لشراء زجاجة مياه بـ 5 جنيهات من إحدي السوبر ماركت فوجئ  بسيارة ملاكي تصطدم بعربيته وعند خروج وجد خمس شباب في سيارة  قالهم خبطتوا عربيتي، ياريت تيجوا معايا الشركة تعرفوه سبب الحادثة عشان ما اتأذيش في شغلي".

وأضاف:" قال لهم هتزعلني في أكل عيشي.. أنا طالب بس منكم وانتوا في طريقي نروح لمديري في الشركة تشرحوا اللى حصل وخلاص ومش عايز منكم حاجة".

وقالت: "بعدها راح علشان يحاسب على زجاجة المياه، لاقى الشباب دول واخدين العربية بتاعت الشغل، اللى هي عهدة عليه، وجري وراهم ومسك في الباب بتاع العربية"، لتواصل باكية: "أخويا مات مقتول، وكان في الثلاجة، وهم طعنوا في إيده بعد ما مسك باب العربية علشان يحافظ على عهدته، وجسمه كله متشرح وبايظ في الثلاجة، عوضنا عند ربنا، الطعن اللي في إيده 7 سم، وصلت للعظم، وسحلوه، علشان كان بيحافظ على عهدته".

المصدر: صدى البلد

كلمات دلالية: الإعلامية نهال طايل السوبر ماركت برنامج تفاصيل سيارة ملاكى نهال طايل

إقرأ أيضاً:

تفاصيل حفل افتتاح مهرجان الموسيقى العربية في دورته الـ32

كشفت دار الأوبرا المصرية، عن انطلاق حفلات مهرجان الموسيقى العربية 2024 في دورته الـ 32، 11 أكتوبر الجاري، تحت رعاية وزير الثقافة الدكتور أحمد فؤاد هنو، وتستمر حتى 24 أكتوبر، لمدة 14 ليلة متتالية.

وأشارت دار الأوبرا المصرية في بيان، إلى أن الدورة الـ 32 من مهرجان الموسيقى العربية ستشهد مفاجآت عدة ومشاركة لافتة من المطربين من مصر والوطن العربي.

تعرف على تفاصيل حفل افتتاح مهرجان الموسيقي العربية

وسينطلق حفل افتتاح مهرجان الموسيقى العربية يوم الجمعة الموافق 11 أكتوبر، بالعديد من الفقرات المتنوعة، أبرزها فقرة غنائية يحييها كل من الفنان لطفي بوشناق والفنانة لينا شماميان والفنان محمد حسن .

كما سيكون هناك فقرة خاصة بالفنان مدحت صالح الذي سيقدم عددا من أغانيه المميزة بصحبة فرقته الموسيقية تحت قيادة المايسترو أحمد عامر .

وبعدها ستستمر فعاليات مهرجان الموسيقى العربية في دورته الـ 32 حتى يوم الخميس الموافق 24 أكتوبر وتشهد مشاركة عدد كبير من المطربين من بينهم وائل جسار وعمر خيرت وريهام عبد الحكيم وتامر عاشور وغيرهم .

مقالات مشابهة

  • حبس سائق سيارة نقل متهم بدهس شخص
  • تفاصيل مصرع عامل في حادث تصادم سيارة نقل باللوادر بمدينة نصر
  • القبض على سائق سيارة نقل تسبب في وفاة عامل وتحطيم لودر بمدينة نصر
  • الاستعلام عن صحة 6 أشخاص أصيبوا في انقلاب سيارة بالصحراوي الغربي
  • محافظ الدقهلية يستقبل وفد امانه اتحاد القبائل العربية
  • "طلب كوب شاي وولع فى نفسه".. تفاصيل محاولة شاب إنهاء حياته داخل ورشة بالأميرية
  • تفاصيل حفل أحمد سعد في مهرجان الموسيقي العربية بدورته الـ32 (صور)
  • تفاصيل حفل افتتاح مهرجان الموسيقى العربية في دورته الـ32
  • تفاصيل مصرع طفلة أسفل عجلات سيارة ألبان بالغربية
  • أزمة نفسية.. تفاصيل إنهاء مبرمج كمبيوتر حياته قفزًا من علو في العجوزة